Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom H-P-2011/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom H-P-2011/12.
H-P-2011/12
Följ oss för uppdateringar
Albin är fortfarande hostig så jag använder mitt föräldrarveto och bestämmer att han vilar och står över matcherna imorgon.
Rapportera
Albin gick hem från skolan med halsont och feber så ingen träning idag.
Rapportera
Hej, Isak är tyvärr fortsatt hostig och avstår kvällens träning.
Rapportera
Hej! Påminner om biljettscanning imorgon!
Finns även luckor kommande matcher som behöver fyllas.
Hej, Isak har varit sjuk i helgen och fortsatt hostig o förkyld, avstår kvällens träning och kurerar sig ytterligare.
Rapportera
Hej, Liam är fortfarande sjuk, bättre men kommer inte ikväll på träningen.
På onsdag är vi inte hemma så ingen träning då heller.
Nya tag till torsdagen och helgens träningsmatcher.
Affe tränar imorn, sen åker vi på semester så han missar onsdag o torsdag samt nästa veckas träningar!
Rapportera
Jackson vilar från måndagens träning pga ond fot
Rapportera