Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom H-P-2011/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom H-P-2011/12.
H-P-2011/12
Följ oss för uppdateringar
Ture missar kvällens final. Han ligger hemma med huvudvärk och halsont. Jag kommer dock ner en sväng. /Åsa
Rapportera
Rasmus är på resande fot och missar kvällens träning tyvärr!
Rapportera
Hej!
I samråd med övriga ledare är vår backup plan imorgon att vi kör i Birgittaskolan 17:00-19:00. Vi meddelar imorgon klockan 12:00 om det blir beach- eller inomhusavslutning.
Hoppas ni har överseende att det blir ett sent besked om var avslutningen blir någonstans!
Hej! Blir det avslutning med beach (+hamburgare och fika) imorn oavsett väder?
Rapportera
Lucas har varit hemma från skolan idag pga magont och missar tyvärr avslutningen :(
Rapportera