Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 mar 2012 Kristian

    Riktigt bra jobbat igår!

    Sen underlättar det för mig och Pära om ni skriver i era egna namn på gästboken när ni lämnar återbud till träningen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Kristian

    Tröjan ser ju nästan ut att vara stor på Tommy. Då borde ju den storleken även räcka till André...

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 ahlberg

    Lider av sviterna av en förkylning så jag går på handboll idag men hoppas på återkomst på torsdag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 LIF

    Följ hur det går för era blivande seriemotståndare på försäsongen. Gå in under fliken försäsongstabell på laget.se/LIFBOLL.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Kristian

    jag har dock även fått återbud från Lindell!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Kristian

    Än så länge är det bara André och Tim som lämnat återbud...

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Frank

    Jag dyker upp även idag och visar mitt not so nice tillslag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2012 Jocke

    Jag dyker upp även imorgon och visar mitt fina tillslag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2012 rille törn...och nyförvärv ?

    Hej på er !

    Imorn tisdag tänkte jag göra mitt först gästspel för i år.
    Som ni säkert vet kommer jag först på allvar när innebandyn är slut vilket är om ett par veckor plus ev. kval. Så in i april någongång som det ser ut..

    MEn imorn passar det för ett träningspass och jag vill komma ner och träffa alla fina grabbar..

    Jag har till imorn även som det ser ut med mig en gästspelare från en av seriekonkurreterna snogeröd .. Så hoppas det blir mycket folk och det blir en bra träning så vi kan göra ett gått intryck för en potensiellt nyförvärv..

    Pöss hajk

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2012 Kristian

    Imorgon tar vi nya tag på gruset!!! Ombytta och klara 19.00. Om ni av någon anledning inte kan träna så hör av er till mig.

    Tefic: Inga återbud än så länge...

    Rapportera

    Rapportera