Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Jag vill passa på att TACKA alla er fotbollsvänner o övriga för all uppvaktning på min 40års dag. Många presenter fick jag och många av dem går att dricka, så de kommer garanterat att användas. Röd/Vita presenter fick jag också en postlåda med tillhörande ställning och ett par fotbollar på toppen är säkert något som kommer att bli en turistattraktion här på VästraRyd. Men mest stolt är jag över att ha fått Venestad IFs nya matchtröja med min adress på ryggen. Återigen TACK ALLA ni är bara bäst / TPersson VästraRyd :)
Rapportera
Jävla tomtar, ta en syb o va som en människa. Vem fan bryr sig om era röv lag när det finns syb..
Rapportera
Bara att gratulera. En spelare som VanPersie är skillnaden på Champions League och Euroleague. Känns så sjuuukt jobbigt att vara Liverpoolare.
Rapportera
Håller med Törna. Idag förstår jag varför jag valde att sluta med fotbollen:)
Rapportera
Idag känner man att man lever. Eller rättare sagt att man är döende. Trevligt med lite folk på första grusen.
Kul att vara ute igen även om det är på grus.
Hejsan!.
Fest på "G"?....Vi fixar gärna den bästa och mest blandade musiken just till ER fest!, passar såväl gammal som ung till ett mycket humant pris!..Se och hör oss på http://www.duovi.com
Bra jobbat ikväll grabbar! Kul att även Ahlberg va med & tränade. Efter kvällens pass känns det även klockrent att använda Emil som mittback i år.
Dubbla poäng till alla som tränar gäller när vi är på grus.
Är det många som kommer imorgon.. annars struntar ja i det o glor på handbollen??
Rapportera