Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 mar 2012 Tefic

    Är det många som kommer imorgon.. annars struntar ja i det o glor på handbollen??

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2012 Västra Ryd

    Jag vill passa på att TACKA alla er fotbollsvänner o övriga för all uppvaktning på min 40års dag. Många presenter fick jag och många av dem går att dricka, så de kommer garanterat att användas. Röd/Vita presenter fick jag också en postlåda med tillhörande ställning och ett par fotbollar på toppen är säkert något som kommer att bli en turistattraktion här på VästraRyd. Men mest stolt är jag över att ha fått Venestad IFs nya matchtröja med min adress på ryggen. Återigen TACK ALLA ni är bara bäst / TPersson VästraRyd :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 mar 2012 geedis

    Jävla tomtar, ta en syb o va som en människa. Vem fan bryr sig om era röv lag när det finns syb..

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 mar 2012 Kristian

    Bara att gratulera. En spelare som VanPersie är skillnaden på Champions League och Euroleague. Känns så sjuuukt jobbigt att vara Liverpoolare.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 mar 2012 Tim

    RVP!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 mar 2012 Jocke

    Fy farao vilket gott väder! Se nu till att ut och rör på er gossar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar 2012 Kristian

    Håller med Törna. Idag förstår jag varför jag valde att sluta med fotbollen:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar 2012 Törna

    Idag känner man att man lever. Eller rättare sagt att man är döende. Trevligt med lite folk på första grusen.
    Kul att vara ute igen även om det är på grus.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2012 Roy

    Hejsan!.

    Fest på "G"?....Vi fixar gärna den bästa och mest blandade musiken just till ER fest!, passar såväl gammal som ung till ett mycket humant pris!..Se och hör oss på http://www.duovi.com

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2012 Cheferna

    Bra jobbat ikväll grabbar! Kul att även Ahlberg va med & tränade. Efter kvällens pass känns det även klockrent att använda Emil som mittback i år.
    Dubbla poäng till alla som tränar gäller när vi är på grus.

    Rapportera

    Rapportera