Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Västra Ryd har en mkt bra poäng. Nu ska vi inte sätta igång en negativ spiral med folk som gnäller och riktar anklagelser men inte fan behöver vi träningskläder som det ser ut nu...
Rapportera
Till alla fotbollskillarna
Stödföreningen har fått en förfrågan om att sponsra med träningskläder. Det gör vi gärna men motprestation krävs för att få bidraget. Får jag bestämma så måste den som skall få bidraget träna MINST HÄLFTEN av kvarvarande träningar INNAN SERIESTART. Detta bör gälla såväl resterande grusträningar som grästräningar. Kanske Päran o Kristian har andra krav och då gäller naturligtvis de. Mvh TPersson VRyd stödföreningens ordf.
Tefic, Jeppe och Frank är de som hade tänkt träna ikväll. Känns inte lönt att springa på grusen med 3-4 man. Det är kanske ingen tröst, men ni får dubbla poäng.
Känns lite tradigt när man sitter hemma och planerar träningen och återbuden bara haglar in. Hoppas att alla tar sig i kragen. Första träningsmatchen är nästa söndag...
För helvete!!!
Hur svårt är det att ta sig till träningen.. Helt omöjligt att alla har förhinder ikväll!!!
Får ta er i kragen och se till att komma på träningarna. När vi som har annat vid sidan om fotbollen kan träna så måste fler kunna komma på träningarna
Era lata jävlar :-) nu får ni fan börja träna. det e fan inte mer än en månad kavr till serien börjar. Är fan inte sugen på o åka långa resor för o förlora för att vi inte pallar sprnga, kom igen nu typ 6 grusträningar kvar. Det bör fan många av er reda av. Klarar Frank det så klarar alla det :-)
Rapportera
Bara hälften ??? Tycker att vi alla kan ta oss i kragen o träna minst 3/4 av resterande träningar i alla fall ! Fan kan jag sätta mig på ett tåg från Malmö och komma hem runt 11 på kvällarna så kan alla i laget åka bil ca 15 min göra en träning i 1 h 30 min o snacka lite skit o bara ha kul ! För det är ju därför vi spelar tillsammans ! Kom igen nu grabbar så ger vi järnet nu så ska vi se att det blir en riktigt rolig säsong med många vinster och mer spelarfester än vad det varit de senaste åren ) / Strömberg
Rapportera