Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 mar 2012 Kristian

    Jerry: Alltid bra att veta att du är medlem, men inte en av spelarna...

    Dessutom är det kanske inte så att spelarna vill ha en massa. Ta reda på fakta innan du uttalar dig...

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2012 Jerry

    Hade jag kunnat, hade jag varit där! Som du ser har jag betalat medlemsavgiften! Mer än vad man kan säga om de som tränar och vill ha en massa!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2012 Kristian

    Jerry: Om du hade gjort en enda träning eller varit närvarande vid upptaktsmötet/festen hade du kanske förstått vad det det handlar om. Fast när jag tänker efter hade du nog inte fattat ändå...

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2012 Jerry

    Vem fan har gjort en förfrågan på träningskläder????? Nog för att ett par shorts kostar 189kr, finns ju roligare saker att be stödföreningen om.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2012 Jerry

    Här var det livat!

    Hur ser det ut för grabbarna i a-truppen?
    Tänkte medd el chefosarna att jag kanske hinner träna 2 gånger denna månaden. Om jag har tur, börjar sakna alla gliringarna

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2012 JP

    Tycker att stödföreningen kommer med bra rimliga krav, inte för höga och inte för låga. Tyvärr kan jag själv inte uppfylla dom för min innebandy. Jag försöker spara all kraft tills serie premiären då endast 3 poäng gäller!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2012 UffeÅ

    Strööööömberg, du är ju hur klok som helst.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2012 Lindell

    Verkar vara ett vettigt förslag. Jag ä på!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 mar 2012 Kristian

    I min ilska igår glömde jag bort Tobbe som också skulle tränat. Sorry Tobbe!!

    Låter som ett mycket bra förslag Ryd!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2012 Västra Ryd

    Käre vännen Strömberg, jag skrev inte att det skulle vara hälften utan MINST HÄLFTEN. För övrigt en jäkla bra inställning för att komma från dej. Strömberg for president :)

    Rapportera

    Rapportera