Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Hade jag kunnat, hade jag varit där! Som du ser har jag betalat medlemsavgiften! Mer än vad man kan säga om de som tränar och vill ha en massa!
Rapportera
Jerry: Om du hade gjort en enda träning eller varit närvarande vid upptaktsmötet/festen hade du kanske förstått vad det det handlar om. Fast när jag tänker efter hade du nog inte fattat ändå...
Rapportera
Vem fan har gjort en förfrågan på träningskläder????? Nog för att ett par shorts kostar 189kr, finns ju roligare saker att be stödföreningen om.
Rapportera
Här var det livat!
Hur ser det ut för grabbarna i a-truppen?
Tänkte medd el chefosarna att jag kanske hinner träna 2 gånger denna månaden. Om jag har tur, börjar sakna alla gliringarna
Tycker att stödföreningen kommer med bra rimliga krav, inte för höga och inte för låga. Tyvärr kan jag själv inte uppfylla dom för min innebandy. Jag försöker spara all kraft tills serie premiären då endast 3 poäng gäller!
Rapportera
I min ilska igår glömde jag bort Tobbe som också skulle tränat. Sorry Tobbe!!
Låter som ett mycket bra förslag Ryd!!!
Käre vännen Strömberg, jag skrev inte att det skulle vara hälften utan MINST HÄLFTEN. För övrigt en jäkla bra inställning för att komma från dej. Strömberg for president :)
Rapportera
Jerry: Alltid bra att veta att du är medlem, men inte en av spelarna...
RapporteraDessutom är det kanske inte så att spelarna vill ha en massa. Ta reda på fakta innan du uttalar dig...