Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 1 mar 2012 Pära

    Låter lysande Frank. Hoppas många dyker upp ikväll. Få återbud med tre timmar kvar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2012 Katarina Bååth

    Jahopp, då ska man leta fram grusdojjorna.
    Kan nästan lova en lika sprakande målmissar-festival som i söndags för den som kommer.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 feb 2012 Jocke

    Det var skönt att springa igår, det behövdes. Alla kämpade på bra där Tefik vann första pris och belönades med en omelett. Hoppas på en hel del pigga paugar eller gamla rävar imorgon på grusträningen. Ses då!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2012 Kristian

    Det delades ut massor av poäng efter kvällens löpträning. Topp 5 efter två månaders träning:

    Tefik, André, Jocke, Tim och Törna...

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2012 Pära

    6 tappra spelare som förstår att det är viktigt att jobba på konditionen dök upp på kvällens träning & gjorde det riktigt bra.
    Började med att jogga två varv, sen körde vi tävling.
    Fyrahundrameterslopp, där den som kom sist slogs ut men va ändå tvungen att genomföra alla lopp.
    Först fick Ponna ge sig, inte pga dålig kondis utan han höll igen med tanke på sin skada.
    Sen fick busen ge sig.
    Sen Tobbe som trots han varit sjuk sprang på riktigt bra.
    Sen fick Jeppe ge sig som god trea.
    Final mellan Tefic & Forsell jämnt till sista kurvan där Forsell kände att spyan va påväg & Tefic kunde ta en härlig seger.
    Tyvärr för tefics del hade han käkat för sent, så han lär behöva äta en gång till ikväll..

    Totalt sprang grabbarna 12st varv ikväll i bra tempo.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2012 Kristian

    Tur att det blir löparbanorna idag då:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2012 Lindell

    Feteångest!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2012 Jocke

    Grus är ångest!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2012 Jaffe

    Jag hade precis hittat inneskorna. Ska man nu behöva leta efter sina grusskor också?! Får se om dom vill bli hittade eller inte.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2012 Det var tider det!!!

    Två klassiska "Joel möter"

    Rapportera

    Rapportera