Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 mar 2012 Cheferna

    Riktigt bra jobbat ikväll killar!

    Kvällens bonuspoäng går till Strrrömberrrg. Hade fler haft den inställning hade vi varit betydligt fler på träningarna och vi hade haft sjukt mycket roligare. Att ta tåget från Malmö till Kristianstad två kvällar i veckan för att träna på grus är helt fantastiskt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2012 ahlberg

    Jag kommer å flåsar lite ikväll. Måste även såga webbfrågan. Sämsta alternativen någonsin. Skärpning!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2012 pära

    Tefic: Det kan du räkna med. Har ett par återbud från folk som jobbar. Men bara lugn, du ska nog fan få slita ikväll :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2012 Kristian

    Tefic: Ja, det är det:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2012 Teifc

    Någon som ska träna ikväll?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2012 Jerry

    Träningskläder, kan vara svår tolkad!!! Skiter i matchen, den kommer man aldrig in i:-P klart jag gärna harvar i reservlaget om plats finnes! Sedan kan det ju vara skönt att UNITED LEDER PL!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2012 Venestad Busen

    Underbart Jerry på dem bara!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2012 mc leif

    Pölsan tryck en bättre bratwurst i 2an och hoppa i Hammarlake med fickorna fulla av sten.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2012 dansken

    jeppe lindström jag å törna och jp kommer efter innebandyn å tar en varsin plats dansken bara så du vet

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2012 pära

    Kom in i matchen Jerry eller somna om! Du vet ju inte vad du yrar om!!!
    Visa dig på en träning så förklarar vi gärna för dig.

    Rapportera

    Rapportera