Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 1 jan 2011 ...

    1 är hjalle

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2011 Törna

    1. Uffe Å
    2. Ljunglöf
    3. Jag, klart fel feltramp än unge herr Åstedt
    4. Mr. Moz
    5. Musen
    6. Hansson

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 jerry

    1. Uffe å
    2. Kristian ljunglöv
    3. Stoffe å
    4. Figge och pära
    5. Musen
    6. Hansson

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 jp

    1 strömberg
    2 ponna
    3 andre
    4 jag själv (JP)
    5 musen
    6 hansson

    Gott nytt år!
    önskar JP, ses när gräset blir grönt-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 Pära

    1 Happy
    2 Kristian
    3 Stoffe å?
    4 Figge alt jag själv
    5 ?
    6 Hasse

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 Joel van der Vaart

    1. Jag säger inte vad han heter
    men midjemåttet mäter 22 centimeter

    2. När Liverpool förlorar igen söker han tröst
    men kan man ta han på allvar - han har pepig kärringaröst

    3. På spelarfesterna har han ständigt rätt
    men på fotbollsplan trampar han bara snett

    4. Hans käft går som benen på en travhäst
    men han lyser med sin frånvaro när det vankas
    spelarfest

    5. Åtta klubbar på åtta år, visst är han ännu me
    Han är väl bara sissodär en trettiotre..

    6. När han krökar skriker han ständigt SKÅL
    men i match tvekar han inte på att skjuta i eget mål

    Orkar inte fler. Gissa vilka 6 personer inom föreningen (gamla som aktuella). Vinnarna får ett pris.
    Gott Nytt by the way

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 Marita

    Gott Nytt År önskar jag er alla i VIF!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 Figge BlagsCoachen

    Efter skinka och paketer
    är det dax för
    hummer och raketer

    Tid att fira årets sista dag
    så Gott Nytt År
    till världens bästa lag


    Gott nytt år alla i Wenestad Devils 

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2010 Stoffe Å

    Gott Nytt År gott folk, ja liverpool fansen också såklart :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2010 jerry

    figge-fyggare: jag tycker det var ett ok resultat. Skulle ju varit bortdömt för hands. Obesegrade och serieledare, behöver jag säga mer

    Rapportera

    Rapportera