Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 dec 2010 Figge BlagsCoachen

    Håller med dig Kristian i frågan om spelarnas formkurva, inte fan kan det bara vara tränarens fel att bra fotbollsspelare blir asdåliga helt plötsligt?

    Jag tycker ju inte det gör något alls missförstå mig inte, men man undrar ju?

    Mest intresserad är jag av att höra från Hansson om hans tips fortfarande gäller efter gårdagens uppvisning?!

    Ska också passa på att skämmas för egen del då Arsenal leder med 2-1, Wigan får en man utvisad och 5 min senare så släpper man in 2-2 :/

    Undrar hur Wenger tänker när han spelar från start med en massa bänkspelare nu när man skulle flyta på den vinnande strömmen, jävla pucko!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2010 P.B.

    Vi måste få med Dirty Diana om vi ska vi vinna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2010 Coach

    Han var ju tydlig i sitt tänk, backa hem ! Mot Wolves hemma . Bra Roy ! Fantasi noll !
    Får han inte sparken innan detta år är slut är det fan ett mirakel :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2010 Kristian

    Ja, vad ska man säga? Tror tom Dan hade gjort det bättre än Roy Hodgson. Var det någon som såg matchen? Bli tillbakapressade på hemmaplan mot laget som ligger sist?? Tror inte att RH har fattat att han lämnat Fulham. Hur kan så många bra spelare bli så här dåliga på några månader??

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2010 P.B.

    Det dricks inte mycke i venestad.
    Bara lite lagom.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 dec 2010 Jerry

    Det var resultatet på Anfield med:-P

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 dec 2010 Kristian

    Pära: Firade du din stora dag igår?

    Franks svar till Törna var klockrent...

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 dec 2010 Pära

    Aaaaaaa, det e väl själva fan att Ifk alltid spelar när man e Crister petersson bakis :(
    //Betongkeps

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 dec 2010 Törna

    Fast det har Figge och Pära sagt i flera år. Att man ska behöva betala pengar för någon att säga känns inte riktigt rätt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 dec 2010 Frank

    Tänker du lite utanför boxen Törna så inser du nog att hon varit och tittat på någon match.

    Rapportera

    Rapportera