Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 jan 2011 Joel vDv

    Vi blev utnämda, men jag minns aldrig att vi godkände och skrev under..

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Kristian

    Eller hur Stoffe? Ni hade säkert skitkul på era parmiddagar och fixade säkert jättebra fester. Synd bara att du glömde att du tog på dig att vara lagets festfixare...

    När vi börjar träna igen kan vi väl fixa spelarråd/festkommitté.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Stoffe Å

    Kan vara den bästa festkommitté Venetown någonsin har haft :/
    Vi hade en hel del fester ihop under 2010.....Jag och Joel alltså, synd att ni andra inte kunde komma.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Kristian

    Festkommitté, hur stavas det jävla ordet?, 2010 var Joel och Stoffe Å...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Pära

    Coach: När fan e det sommaruppehåll? Känner att jag skulle behöva den vilan..

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Hansson

    Ok coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Tim

    Årsfesten var den enda festen vi hade och där var jag. 100% enkelt.
    Vet inte varför vi inte hade fler?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 coach

    Bokningsbeskedet från kommunen säger, stängt den 9jan

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Hansson

    Kan nog komma in den 9 i hallen för personalen börjar på fredagen innan.. Har sett folk där inne nu i helgen.. Kan du kolla upp det coach

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Joel vDv

    Vi hade ingen spelarfest 2010. Enkelt.
    // Kaboul

    Rapportera

    Rapportera