Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Eller hur Stoffe? Ni hade säkert skitkul på era parmiddagar och fixade säkert jättebra fester. Synd bara att du glömde att du tog på dig att vara lagets festfixare...
När vi börjar träna igen kan vi väl fixa spelarråd/festkommitté.
Kan vara den bästa festkommitté Venetown någonsin har haft :/
Vi hade en hel del fester ihop under 2010.....Jag och Joel alltså, synd att ni andra inte kunde komma.
Festkommitté, hur stavas det jävla ordet?, 2010 var Joel och Stoffe Å...
Rapportera
Coach: När fan e det sommaruppehåll? Känner att jag skulle behöva den vilan..
Rapportera
Årsfesten var den enda festen vi hade och där var jag. 100% enkelt.
Vet inte varför vi inte hade fler?
Kan nog komma in den 9 i hallen för personalen börjar på fredagen innan.. Har sett folk där inne nu i helgen.. Kan du kolla upp det coach
Rapportera
Vi blev utnämda, men jag minns aldrig att vi godkände och skrev under..
Rapportera