Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Burken firar mellan jul och nyår :)
Undrar vem som varit bäst länge och på vad???
Sitter och väntar på att RH ska få sparken. Varför agerar inte ägarna???
Helt rätt Kristian, blir inget blag för dig om du fortsätter träna i denna takten :)
MuppJerry: Hur fan kan du sitta och va så tuff när ditt äckliga United inte mer än mäktade med ett kryss mot Birmingham???
Eller hur Figge? Mycket kan skyllas på tränaren, men om spelarna inte ger 100 vad ska då tränaren göra. Så som Torres beter sig just nu är ju skrämmande. Verkar som att han har tankarna långt, långt bort. Eller en timmes bilresa till Manchester kanske...
Jerry: Nej, jag tror heller inte att Liverpool är bättre än Leeds för tillfället, men man får ju hoppas att ägarna gör något snart. Det ryktas om Deschamps....
Alias: Fattar inte riktigt vad du menar, men det krävs nog en hel del för att jag ska platsa i a-laget i år. Inte lätt när man blivit gammal, fet och långsam. Eftersom jag ska försöka träna så mycket som möjligt lär jag inte få spela i b-laget heller.
Ljungöf höfvuusaken är att du spelar Allan i alaget.
Spelar du dinggel i blaget så värvrvar jag dig dirket. ÖBI- nästa
/Agenten
Figge ni e inte bättre!!!!
Kristian, vänj dig vid tanken om champion vad det nu heter som ligger under pl. ni e inte bättre än Leeds.
Har inga bortförklaringar efter förlusten igår. Bara de att vi ser oss själva som jultomte i dessa tider vi liverpool gav till de som behövde det mest.. Nu väntar vi oss att ni alla ger tillbaka några stora fina nyårspresenter till oss som behöver det. För nu behöver vi hjälp om vi ska klara en topp 4 placering i ligan men kan i värsta fall nya oss med en topp 6 placering.. Gott nytt år era nötter..
Rapportera