Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 jan 2011 Coach

    16 Januari, blir första träningen inne i Wä hallen. Söndag 17.30 . Tyvärr kommer vi inte in tidigare pga skolan har stängt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2011 Törna

    Tim, om man vet att man varit på en spelarfest har inte förstått syftet.
    Gör om, gör rätt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jan 2011 Tim

    Har en spelarfest 2010, hur många har joel van der kvast?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jan 2011 Hansson

    När och var är det spelordningsmöte? Skall jag vara med eller håkan och tim kör det själva? När är det för b laget?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jan 2011 Joel van der Vaart

    1. Dan (men Uffe Å är ju lika fet så jag ger rätt även där)
    2. Ljunglöf
    3. Törna
    4. Tim (Päran har väl en spelarfest 2005?!)
    5. Musen
    6. Roberto Hansson

    Törna: 5
    Ljunglöf 5
    Stoffe Å: 4 (+ för R på Dan)
    Jerry: 4
    Pära: 2
    JP: 2

    Första pris blir en SPA-HELG i Tommy Perssons ladugård. Mjölkprovning, Avmaskning och mycket
    mycket mer. Stort grattis

    Hansson: "Ett steg närmre 4:e platsen" Hur mycket klorin drack du på nyår????

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Axes of awesome - 4 chord song på Youtube :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Tim Minchin - Inflatable You på Youtube :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2011 Hansson

    Ett steg närmre 4 platsen är taget i dag av liverpool. Elmander räddade rh ett tag till. Det var en bra nyårs present dem gav oss idag. Dem spelade faktiskt bra idag.. Gott nytt år venestad

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2011 Kristian

    1 kan inte vara Hjalle. Det står midjemått, inte längd...

    1 bör vara Uffe Å
    2 Jag
    3 Tror också att detta är Törna.
    4 Travkungen Pära
    5 Musen
    6 Hansson

    Ska man hoppas på förlust idag så att Hodgson får sparken?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Du som tror hjalle på 1 har nog inte förstått gåtan riktigt, det var inte längden joel eftersökte :)

    Rapportera

    Rapportera