Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Årsmöte på söndag!
Vad händer?
Kommer Törna att bli invald i "Hall of Träne"
Kommer Pära att bli invald som Fys ansvarig i Djurröds PRO.
Kommer styrelsen att orka med Figge ocg Pära under ett helt år.
Kommer Torsten att kratta gångarna oftare än han klipper gräset under 2011.
Kommer Tommy få rabatt på grillade í bröd under 2011.
Kommer Happy att bjuda in Starnäs till spelarfesterna så han har någon att reta sig på
Kommer Mange M att ta en A-lagsplats utan att träna ( han borde göra det om man ser till kunnandet )
Kommer Hjalle att ta pris som årets junior i Everöd ( Fast det berör ju ingen i Venestad )
Kommer Tommy och Robban hinna dricka så många öl under försäsongen så det räcker att dela ut till första seriematchen.
Kommer Ljunglöv att få ledigt från Vera?
Frågorna är många som årsmötet har att ta tag i .
En sak är klar. Kallar man sig överhuvudtaget för Venestad fan så infinner man sig till Årsmötet.
Är man inte där bryr man sig inte.
Enkel matematik.
Söndag 6/2 kl 15.00 Venestad klubbstuga
Ryktena om min cykeltur är inte helt osanna men jag cyklade faktiskt tur och retur Hammar för att med verka i något med mycket mindre perversa ändamål. Min brors 11 åriga dotter fyllde år och jag närvarar sällan vid dessa tillfälle så när det nu inträffade samtidigt som ett träningspass i björket så var inte valet svårt!
Har dessutom varit kass i halsen sen efter träningen i söndags, då jag har oturen att jobba tillsammans med tränarjävlen så har jag meddelat det till honom på jobbet och därför inte besvärat mig med att skriva om min frånvaro här i gästboken.
Missar iaf tisdagsträningen nästa vecka pga att jag ska göra ett kosmetiskt ingrepp på min kropp och möjligtvis även torsdagsträningen då jag även sysslar med den högst angenäma hobbyn bowling i Bk Allön och vi tränar torsdagar. Nu tror jag att allt är med så nu önskar jag alla en trevlig helg och 2 stora tummar upp till alla som trotsat väder, motivation och sviktande form för att medverka vid denna veckas träningspass!
Mvh Figge Blagscoachen
Busen, det var inte för träningen skull. Ålderstäcken:-P Tänk på Pära och Figge dom stackaran får ringa assistas kåren för lyft av tungt objekt ur säng.
Rapportera
Det var länge sedan det var så smärtsamt att resa sig ur en säng som det var i morse. . . . . . och det kändes helt underbart
Rapportera
Rätt svar på webbfrågan är lite luddigt. Vi var inte 15st, Ljunglöf tränade och Törna höll sig hemma. Däremot går det rykte om att Figge setts komma cyklande genom Björket.
Vart han var på väg är fortfarande okänt, men Webfrågans källor säger att de håller på att spela in Ridskolan 8 på Hammarslunds ridskola. Kan det ha varit Figges mål?
Så ni som gissade på att Figge skulle cykla har vunnit en guidad tur med Dan på Tyringe Kurhotell. För att boka tid kontaktar ni Dan på dan@tyringekurhotell.se
Tomas: Det krävs nog många och långa promenader efter vad du visade i Björket. Du kan ju alltid låta någon cykla framför dig med en kebabpizza på pakethållaren.
Dagens pass kan vara det jobbigaste jag gjort på mycket, mycket länge. Sjukt längesen man hade blodsmak i munnen av att träna. (Kanske inte så smart att försöka hänga med Ponna? Ändå visade Ponna vilken fantastisk kompis han är genom att hålla igen i 50 meter.)
Riktigt bra jobbat ni som var på träningen. Även beröm till Pära som kommer dit fast han inte sprang. Mer sånt! Det är sånt som hjälper till att skapa sammanhållning.
Normalt sett Pära hade du varit rätt på det men när du o Ljunglöv drog om mej i löpningen sist så blev det en bra varnings signal för mej o komma igång ordentligt o jag nöjer inte mej förens jag börjar varva er :) så nu jävlar ska det tränas! syns om en timme!
Rapportera
som man bäddar får man ligga
Rapporteraaternativet är att stå och sova.
Starnäs gjorde ju det under hela 2010 så det kan nog funka.
ZZZZZZZ sov gott