Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 feb 2011 Kristian

    Ponna: Om saften ska vara varm är apelsinsaft godast.

    38st har röstat, 45% på Newcastle. Så många kompisar har inte Pära. Eller har han sprungit till alla datorer på jobbet?

    Helt sjukt att samma spelare som låg femma från slutet med Roy som tränare, helt plötsligt har vunnit fyra raka, har fyra raka nollar och ligger sexa i ligan. Hur kass måste inte Roy vara?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Ponna

    Vilken smak vill du ha på saften Tim? Hallon eller apelsin..? Se om jag hittar en termos eller två...

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Pära

    Hasse: passar inte några av dina 8 par skor, kan du få låna mina. I hate konstgräs. Ta ut mej till spel på konstgräs är som att ge en cykel till en fisk..

    Vad menar du Tim lille?.
    /Barton :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Tim

    Moget Pära!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Hansson

    Vilka skor är bäst att ha om man ska spela på konstgräs? Vanliga fotboll skor eller grusskor? Ynwa go pool

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Tim

    Vad spelar det för roll om jag bor nära planen i Fjälkinge? Matchen är ju i Everöd?

    Nu är det dags för alla som tagit ett långt jullov att dyka upp imorgon på träningen. Vet att det finns fler som är intresserade av att spela denna säsongen. Snart börjar matcherna där vi ska lära oss ett nytt spelsystem och spela ihop laget. Viktigt att ni dyker upp nu!

    Ponna kanske tar med varm saft!?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Jocke

    Låter bra, jag har många goda tankar kring var vi kan vara. Tim bor precis bredvid fotbollplanen i Fjällkinge. Han kan kanske bjuda på snittar, brännvin och underhållning efter matchen. Det hade minsann varit en trevlig gest från en ny andretränare )

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Kristian

    Nu när vi vet träningsmatcherna, kan spelarrådet börja planera första spelaraktiviteten....

    Vad sägs om v10, efter matchen mot Huaröd?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Jocke

    Halllå paugar!
    Kan inte träna på tisdag men dyker upp på torsdag med löpardojorna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Matcher

    Tre matcher är helt klara !

    Viby 20/2 11.15 (Fj Konst)
    Nosaby J v9 Sön 19.00 (Krs konst)
    Huaröd v10 Lör 11.00 (Eve grus)

    Övriga ska tidbestämmas under veckans gång !

    v11. Önneköp Lör (16.00 Hörby konst)
    v12 Degeberga Lör ev gräs stugbyn
    v.13 Knislinge Lör ev gräs
    v. 14 Österslöv Sön gräs

    Rapportera

    Rapportera