Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 feb 2011 Kristian

    Är det någon som har koll på när vi ska spela träningsmatcher?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Marita

    Instämmer med dig Västra Ryd - det kommer att bli ett kanonår 2011. Ser fram emot samarbetet med nya ordföranden och nye sekreteraren och alla er andra.
    Vill även passa på att tacka Göran och Mange för gott samarbete under de år ni suttit i styrelsen.
    "VENESTAD DE E BRA NOCK"

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2011 Hansson

    Så ja nu är vi bara 6 poäng från fjärde platsen , kom igen liverpool vi kommer ta platsen.. Efter 1-0 igår mot chelsea

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2011 Västra Ryd

    Nytt rekord för snabbaste årsmöte sattes förmodlingen i Venestads IFs klubbstuga. Avgående ordf Göran Steen klubbade igenom mötet på ungefär 40 minuter. På den tiden hade Göran klubbat igenom sin ersättare som ordf Bonnie Christenssen och en ny sekreterare Lennart Nilsson samt en ny suppleant Dan Åstedt. Kan nämnas att nya ordf Bonnie blev tillfrågad om att bli ordf kl 14.30 och 45 minuter senare blev hon vald till VIFs ordf. Venestads IF kommer med detta att ha det bästa laget både på och utanför plan, vilket år det kommer att bli 2011. "VENESTAD DE E BRA NOCK"

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2011 Lars-Göran

    Vi i Venestads Byalag vill hälsa er nya orförande välkommen .

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2011 Hehe

    Nytt Riktnummer till Kristianstad: 0444...

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 feb 2011 Figge Blagscoachen

    Idag finns det tyvärr bara en sak att fira och det är ju United´s förlust :)
    Allt annat är ointressant!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 feb 2011 Tim

    Inte svårt att vinna med domaren i sin ficka!
    Straffarna är bara löjliga och barton borde inte få spela mer. Två riktigt fula tacklingar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 feb 2011 Pära

    Wolves e dom bra???
    Arsenal 0-4 till 4-4 :) :) :) Helt jävla lysande dag detta!
    4 av 6 poäng mot Arsenal, men de va ganska väntat.
    / Barton

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 feb 2011 Kristian

    Hinner inte på årsmötet. Liverpool-Chelsea går före.

    Rapportera

    Rapportera