Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Instämmer med dig Västra Ryd - det kommer att bli ett kanonår 2011. Ser fram emot samarbetet med nya ordföranden och nye sekreteraren och alla er andra.
Vill även passa på att tacka Göran och Mange för gott samarbete under de år ni suttit i styrelsen.
"VENESTAD DE E BRA NOCK"
Så ja nu är vi bara 6 poäng från fjärde platsen , kom igen liverpool vi kommer ta platsen.. Efter 1-0 igår mot chelsea
Rapportera
Nytt rekord för snabbaste årsmöte sattes förmodlingen i Venestads IFs klubbstuga. Avgående ordf Göran Steen klubbade igenom mötet på ungefär 40 minuter. På den tiden hade Göran klubbat igenom sin ersättare som ordf Bonnie Christenssen och en ny sekreterare Lennart Nilsson samt en ny suppleant Dan Åstedt. Kan nämnas att nya ordf Bonnie blev tillfrågad om att bli ordf kl 14.30 och 45 minuter senare blev hon vald till VIFs ordf. Venestads IF kommer med detta att ha det bästa laget både på och utanför plan, vilket år det kommer att bli 2011. "VENESTAD DE E BRA NOCK"
Rapportera
Idag finns det tyvärr bara en sak att fira och det är ju United´s förlust :)
Allt annat är ointressant!!!!
Inte svårt att vinna med domaren i sin ficka!
Straffarna är bara löjliga och barton borde inte få spela mer. Två riktigt fula tacklingar.
Wolves e dom bra???
Arsenal 0-4 till 4-4 :) :) :) Helt jävla lysande dag detta!
4 av 6 poäng mot Arsenal, men de va ganska väntat.
/ Barton
Är det någon som har koll på när vi ska spela träningsmatcher?
Rapportera