Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 feb 2011 Tim

    Stel är rätt ord. Bra träning i går alla som var där kämpade på bra!

    Hoppas bara att vi blir lite fler på träningarna fram över.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Kristian

    Hansson: Visste du det? För du var ju inte på plats igår...

    Hur känns det i benen idag? Lite stel är man, men det springer man väl bort i morgon...

    Gött att träna utomhus, även om det är på grus. Nästan så att man längtar till nästa pass. Fast det var ju några namn som saknades. Ahlberg, Holmarna, Jerry, Dennis mfl.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Hansson

    Danne/junior

    Träningen är inne på Ringvägen i stan (stora idrottsplatsen) 20,20-22.00.
    Torsdag tränar vi i björket (brandstationen).

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 danne/junior

    vart var träningen för va nere i vä på grus planen klockan 20:20 till 20:30 men där var inte en någon :S

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 Uffe Å

    Sorry - hade tänkt träna men blev sittande på Arlanda och han inte hem i tid. Syns på torsdag istället.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 Kristian

    Coach: Kan jag åka med dig till träningen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 Pära

    Kristian: Behöver inget nytt, har ju Ameobi.. :/
    Syns ikväll om regeringen hinner hem i tid.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 jerry

    Kul att chelski och liverpöl möts på lördag

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 Hansson

    Torres news: BREAKING NEWS: #Torres fails medical. Doctors couldnt find a heart or soul.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 jan 2011 Kristian

    Tim och Pära: Se det så här, Suarez och Carroll in och Torres och Babel ut. Det går nästan jämnt ut ekonomiskt. Rent fotbollsmässigt är jag mer än nöjd. Om en spelare (Torres) inte vill vara kvar ska han ut fortare än kvickt.

    Pära: Har ni något nytt på gång?

    Rapportera

    Rapportera