Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Hansson: Visste du det? För du var ju inte på plats igår...
Hur känns det i benen idag? Lite stel är man, men det springer man väl bort i morgon...
Gött att träna utomhus, även om det är på grus. Nästan så att man längtar till nästa pass. Fast det var ju några namn som saknades. Ahlberg, Holmarna, Jerry, Dennis mfl.
Danne/junior
Träningen är inne på Ringvägen i stan (stora idrottsplatsen) 20,20-22.00.
Torsdag tränar vi i björket (brandstationen).
vart var träningen för va nere i vä på grus planen klockan 20:20 till 20:30 men där var inte en någon :S
Rapportera
Sorry - hade tänkt träna men blev sittande på Arlanda och han inte hem i tid. Syns på torsdag istället.
Rapportera
Kristian: Behöver inget nytt, har ju Ameobi.. :/
Syns ikväll om regeringen hinner hem i tid.
Torres news: BREAKING NEWS: #Torres fails medical. Doctors couldnt find a heart or soul.
Tim och Pära: Se det så här, Suarez och Carroll in och Torres och Babel ut. Det går nästan jämnt ut ekonomiskt. Rent fotbollsmässigt är jag mer än nöjd. Om en spelare (Torres) inte vill vara kvar ska han ut fortare än kvickt.
Pära: Har ni något nytt på gång?
Stel är rätt ord. Bra träning i går alla som var där kämpade på bra!
RapporteraHoppas bara att vi blir lite fler på träningarna fram över.