Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 feb 2011 Pära

    Tomas: En mil? Bor du så långt från pizzerian, eller du e på väg till godishuset kanske? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 feb 2011 Tomas

    Påbörjar min promenix på 1 mil förhoppningsvis inte död till kl19:0000 ) men kommer gör jag !

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 feb 2011 Holm d.y.

    Kan inte träna ikväll..

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Figge Blagscoachen

    Eller så får han antalet till något helt annat som tex 11 el 9 och undrar om ni är dumma i huvudet och inte kan räkna!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Figge Blagscoachen

    Tim jag tror bara han ville visa att han lärt sig dela och plussa!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Tim

    Jerry: Är det en fråga? Undrar eftersom du skriver utropstecken efter.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 jerry

    Var ni. 10 och körde 5 mot 5!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Ponna

    Håller med Andre, riktigt bra träning igår. Hoppas vi blir några till på kommande träningar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Jesper Nääf

    Riktigt bra träning igår. Ni som inte var där missade verkligen något.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2011 Hansson

    Kristian:

    Jag vet låg hemma sjuk hörde av mig till coach, är hemma idag också. Men kommer på torsdag och springer lite i björket....

    Rapportera

    Rapportera