Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Bra träning gubbar!
17 st! Det märks att matcherna snart börjar.
Ses på torsdag med löparskor.
Pära: Av alla jag någonsin träffat kan jag bara komma på två som håller på Newcastle. Du och en fd jobbarkompis...
Rapportera
Kristian, varför tror du jag fuskat? För mej känns runt 40% helt naturligt. Hur skulle fusket gå till, köra hem till alla jag känner o låna deras datorer eller? Inte ens jag hade pallat den avanzen.
Rapportera
Tränar tillsvidare på gym de dagar det är spelträningar. Knät behöver köras igenom innan det är tanke på att sparka boll.
Ses på torsdag med hinderbana i Björket åtminstone.
Sorry Kristian, har bara tillgång till en dator på jobbet.
"Jobbar" 14-23 denna veckan, så ni kan passa på att höja tempot ikväll.
Vågar man hoppas på 15 man ikväll?.
Jadu Kristian..
Det vore ju nästan för jävligt om man tvingades o ställa in löpträningen på Torsdag ohh vad jag hade saknat det ... eller inte :) jag tar med cykel på torsdag!
Vet inte om coacherna har hört något, men jag körde precis förbi björket och det var avstängt. Såg ut som ett plockepinn där inne. Synd det inte är löpning idag...
Rapportera
Tim vi var faktiskt 18 man idag. 6 spelare i varje Lag. Det var en riktigt rolig träning idag...
Rapportera