Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1

Följ

A-lag Herr Div 1

Följ oss för uppdateringar
Följ
Rasbo IK
Innebandy
A-lag Herr Div 1

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 okt 2006 Akers

    Om det är någon som ska köra till Östhammar imorgon så skulle det uppskattas om jag fick åka med då jag inte har någon att åka med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 okt 2006 fredd

    Leksand va ju bra

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 okt 2006 Taishman

    Mitt favo-lag i hockey-allsvenskan är i alla fall ALMTUNA...


    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 okt 2006 togge

    räkna inte mig på söndag..

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 okt 2006 micke

    tack för lyckönskningen göttis... den värmer

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 okt 2006 Mr. K

    fan vilken ära att självaste Göttis varit inne o skrivit i gästboken! ses i morg mannen..

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 okt 2006 Gotthard

    Så imorgon möter ni Östhammar, ska bli kul att se!! lycka till.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2006 togge

    tja

    Jag kommer inte idag på träningen för att jag är förskyld..

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2006 togge

    vilka gjorde poäng i b-matchen??

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2006 söderlund

    ja kommer inte idag heller pga en satans sträckning......eller va de e o imorn kan ja inte heller men torsdag e ja me igen ha d

    Rapportera

    Rapportera