Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1

Följ

A-lag Herr Div 1

Följ oss för uppdateringar
Följ
Rasbo IK
Innebandy
A-lag Herr Div 1

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 okt 2006 fredd

    freckie

    hade du nått salming blad att erbjuda??

    mvh olle

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2006 togge

    ????

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2006 HAHA

    HAHAHA Våran inställning?? Vilka va de som börja tjura å smällde målvakten?? FÖresten Togge Sugen på KLUBBER eller?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2006 Akers

    Det verkar som om att det inte bara var Östhammars inställning på planen som var omogen..

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2006 Mr. K

    inte ens värt att kommentera...

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 okt 2006 Östhammar

    Skojar ni eller. Ni hade spelet halva matchen. Sen att ni var så fega att ni gav er på målvakten. Herre gud . Cry me a river

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2006 fredd

    Trots tung udda mål förlust mot östhammar så tycker jag att det känns bra ändå.. många ggr spelar ut dom, äntligen så finns de glädje i vårt spel och der var riktigt kul och spela..

    fortsätter vi spela så här så kommer vi ro hem det här.. Bra match alla

    mvh olle

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2006 togge

    fy fan...

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2006 togge

    hur gick det idag då??

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2006 Henrik

    Akers

    Det smidigaste är nog att lyfta luren och ringa en lagkamrat. Det lär ju gå minst en bil från Uppsala. Plus ett par från Rasbo.

    Akers+resten

    Ladda ordentligt!

    Rapportera

    Rapportera