Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1

Följ

A-lag Herr Div 1

Följ oss för uppdateringar
Följ
Rasbo IK
Innebandy
A-lag Herr Div 1

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 jan 2007 Maud

    Hej alla .Jag vill att ni hjälper Henrik att fundera ut någon bra lösning .På vad då???undrar ni kanske.Jo, jag har beslutat mig för att äntligen bli bara publik vid matcherna.Vissa av er har haft mig figurerande i bakrunden alldeles för länge ,minst 10 år.Jag känner att jag har gjort mitt nu. Ni behöver någon annan lagledare.Därför kom med idéer till Henrik.Det här blir min absolut sista sässong.Till hösten får det bli andra bullar. Hoppas ni kan lösa det här . Maud :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2007 Henrik

    Japp

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2007 olle

    springa idag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2007 Sleven

    Ruggit bra helg 6 sköna pinnar .....
    Her we come.................... :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jan 2007 Nordlund

    ruggit skön seger så jävla skönt slit under hela matchen! den här segern var vi värda!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jan 2007 alex #16

    riktig skön seger idag gubbar.. ses på träningarna i veckan

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jan 2007 olle

    tokladda!!

    mvh fiffin

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jan 2007 söderlund

    bra slit gubbar i b-skutan,,,
    skön seger asså....

    lycka till imorn a-laget ta 3 pinnar där me.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jan 2007 Taishman

    bra slit me b-skutan idag...
    Hoppas att alla kom hem ordentligt i snörusket!

    3 nya pinner imorgon då gubs...!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jan 2007 alex #16

    vinnst med 6-2

    Rapportera

    Rapportera