Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1

Följ

A-lag Herr Div 1

Följ oss för uppdateringar
Följ
Rasbo IK
Innebandy
A-lag Herr Div 1

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 jan 2007 söderlund

    ladd nu gubbar för en skön seger imorgon

    3 friska pinnar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2007 alex#16

    fan micke.. du är ju sjuk ju.. du får inte vara med..
    försök inte komma ikapp mig på maraton.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2007 Taishman

    micke e & alex # 16
    ställa upp?? som lag-mamma, på prov inför nästa säsongs Maud??

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2007 micke e

    om de fortfarande finns plats kan jag ställa upp också...

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2007 alex # 16

    det börjar klia lite i fingrarna.. man kanske ska ställa upp i helgen kanske..

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2007 Mattias

    ingen kan ersätta Mauds plats som lagmamma!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2007 Taishman

    Uppsalabilar är nu fixat enligt överenskommelsen... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2007 olle

    ingen är så bra lagmamma som Maud

    mvh fiffin

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2007 söderlund

    ok ok

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jan 2007 Henrik

    Ingen löpning, samling kl 21.45 idag...

    Rapportera

    Rapportera