Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Rasbo IK A-lag Herr Div 1.
A-lag Herr Div 1
Följ oss för uppdateringar
e de nått o bråka om allt visar sig i 4an sen........................lyckatill östhammar får man väll säga.
Rapportera
Vill börja med att säga grattis till spel i div 4 nästa säsong!!! Sen måste jag fråga varför detta påhopp av eran kapten i hans lilla egna summering av säsongen...
(men att Östhammar skulle komma 3:a i serien och bara förlora 4 matcher är ett mysterium. Tror dock att dom kommer få det svårt i 4:an nästa säsong, känns som hela denna säsong har varit en "stolpe-in"-säsong för IBK Östhammar.) Vad jag kan se förlorade ni 9 matcher och de mot inte de bästa av motstånd... jaja orkar inte med att hetsa men vill gärna veta vad ni gjort så bra. Visst kanske vi får de tufft i div 4 men de tror jag ni oxå kommer få. Lycka till vill jag ändå säga/Marcus
Grattis till oss alla!
skönt med flyt när serien är slut iaf.... :)
Forza Rasbo!
Marcus
RapporteraSkriv inte "ni" utan fråga vad kapten har gjort bra. Det var ju hans egna tankar står det ju. Det har inget med oss andra att göra.
Fest är bara att boka in...