Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1

Följ

A-lag Herr Div 1

Följ oss för uppdateringar
Följ
Rasbo IK
Innebandy
A-lag Herr Div 1

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 mar 2007 Henrik

    Marcus

    Skriv inte "ni" utan fråga vad kapten har gjort bra. Det var ju hans egna tankar står det ju. Det har inget med oss andra att göra.

    Fest är bara att boka in...

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 men halå

    e de nått o bråka om allt visar sig i 4an sen........................lyckatill östhammar får man väll säga.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 Marcus

    Vill börja med att säga grattis till spel i div 4 nästa säsong!!! Sen måste jag fråga varför detta påhopp av eran kapten i hans lilla egna summering av säsongen...
    (men att Östhammar skulle komma 3:a i serien och bara förlora 4 matcher är ett mysterium. Tror dock att dom kommer få det svårt i 4:an nästa säsong, känns som hela denna säsong har varit en "stolpe-in"-säsong för IBK Östhammar.) Vad jag kan se förlorade ni 9 matcher och de mot inte de bästa av motstånd... jaja orkar inte med att hetsa men vill gärna veta vad ni gjort så bra. Visst kanske vi får de tufft i div 4 men de tror jag ni oxå kommer få. Lycka till vill jag ändå säga/Marcus

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 aadu

    tror nog ni får det jävligt svårt i 4an

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 söderlund

    ja en fest på de här skulle va fint hehe

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 fredd

    när blir de fest?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 Henrik

    Ja, då var det klart. Känns riktigt bra! Så kul vi ska ha...........

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 olle

    FY fan va niceeee!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 söderlund

    framåt stolta RIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 Taishman

    Grattis till oss alla!

    skönt med flyt när serien är slut iaf.... :)

    Forza Rasbo!

    Rapportera

    Rapportera