Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK A-lag Herr Div 1
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Rasbo IK A-lag Herr Div 1.
A-lag Herr Div 1
Följ oss för uppdateringar
IBK
Tack för nord-europas längsta mening!
Dessvärre så tänker jag inte komentera inlägget något utförligare då jag tycker att diskusionen tappat "något" i intresse i och med ditt inlägg...
Laget
härligt...underbart...phaw...phoow..shwomp...
Låt festen börja... Forza Rasbo!
Vi är ett lag Alex... och detta ska firas med hela laget..
men håller med att de kan ske flera ggr..
mvh olle
jag var ju ut och firade igår ju.. dock själv men sprang på svärmorsdrömmen och mr k nere på stan. det verkade som dom också hade firat lite :D...fast en sån här sak kan ju firas engång till :P
Rapportera
Skönt att vi klarade det till slut! Vill passa på att gratulera alla, inklusive mig, själv och tacka för en rolig säsong! Ser redan fram emot nästa! Hare bra å ses på Åland! Mvh Johan
Forza Rasbo och tack kapten för de fina orden!
HAHA, vilken jävla pajas..
så jävla skönt gubbar.. Att andra året i rad också.. HÄRLIGT!!
När e festen då?
Skippa allt negativt nu och fixa fest istället.. Detta måste firas..
Annars kör vi hemma hos Bernan.
mvh fiffin
Citerat från Sävars hemsida Rasbo klacken, den häftigast klack vi varit med om. En sådan vill vi också ha.
Rapporterahttp://www.svenskidrott.se/organisation.
asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=876246&CatId=218822
Kapten, virre och Gorgius var också med.