Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom H-F 2011/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom H-F 2011/12.
H-F 2011/12
Följ oss för uppdateringar
Ser att vibbar två lag anmälda till Örebrocupen. Är det bestämt vilka tjejer som spelar i vilket lag ?
Skulle behöva veta då vi nästa match ihop dagen med storebror samt jobb.
God kväll!
Ester har tappat bort sin mobil. Kanske gled den ur hennes gympapåse efter träningen. Någon som har sett en mobil med guldfärgat skal?
Mvh Anna Wahlström
Hej! Tuva är hemma och är krasslig och vilar därför från kvällens träning.
Rapportera
My missar dagens träning
Rapportera