Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning

Följ

Löpning

Följ oss för uppdateringar
Följ
DRT Kungsbacka
Friidrott
Löpning

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 nov 2010 Stefan, höstens självklara vin

    Yes!!! Äntligen chans att vinna något (segern är säker). Höstens blysänke! Hrmf, inte i Hammarbyhamnen väl bara? Stark konkurrens av en st Andersson, men jag saknar minst en person till i höststatistiken, hehe. Lycka till med vinterträningen, hoppas att mina luftrör någon gång ska återhämta sig så man slipper Bricanyl, hur överlevde man förr?
    /Stefan

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2010 Bosse

    Hej på er
    Tänkte försöka smyga igång efter 7 veckors lång vila, men blev lagom vrålförkyld. Får satsar på vårt fredagsmys nästa vecka istället!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2010 ulf

    Inte jag heller, det blir spättafiske i sundet istället!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2010 Johan

    Tyvärr kan jag inte vara med denna lördag heller. Lycka till och glöm inte regnkläderna :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2010 Calle

    DMTECHSWP låter som min melodi!
    Dock imorgon så inventerar vi på jobbet,
    finns lite att inventera!
    Kanske nästa vecka :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 sep 2010 Ulf

    Var är du?
    Kan du inte komma på lördag och vara med i den nya avdelningen i DMTECHSWP Calle.
    SWP= slow walking people

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2010 Calle

    Låter kul med Åby,
    minns inte när jag var där sist!

    Men innebandy på lördag!

    Lycka till!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2010 Ulf Bengtsson

    Bra

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2010 Per

    Trevligt! Jag hänger med :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2010 Ulf Bengtsson

    Åby stora pris efter löpningen? Jag och Jessica tänkte åka dit.

    Rapportera

    Rapportera