Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från DRT Kungsbacka Löpning .
Löpning
Följ oss för uppdateringar
kände inte av några skavanker och åkte till träningen idag som vanligt, ingen kom så ja åkte till kungsbacka skogen och sprang den vanliga rundan enda motståndet var ensamheten, därför tog det mig ungefär 1h och 4 min. :(
Rapportera
Kände av min sträckning under min vanliga runda runt forsskogen i morse. Lägger därför motvilligt in en extra vilodag i morgon.....
Jag står över lördagens löpning men kommer förhoppningsvis lätt i steget till nästa lördags löpning. Trevlig Midsommar!
Rapportera
Asch, har haft halsproblem några dagar nu, ådrog mig nog detta på Lidingö, i Abborrbacken i onsdags. Klart överreklamerad backe förresten, går inte upp mot Lindvalls backe, men å andra sidan så säger man nog inte så efter att ta den efter 25 km nästa år. Ni är väl med då?
Man får tacka för en trevlig runda i lördags. Efter frånvaro förra helgen var det extra gott att vara med i matchen igen. Jag uteblir på lördag p.g.a. cup med Tölö P98. Beträffande lopp står jag över Varbergsloppet, är anmäld till Midnattsloppet, har ambition att springa Hamnloppet + GBG Halvmara + Finalloppet. Gubbs, löp väl på lördag!
Rapportera
Sträckte mig i baksida lår i första backrycket förra lördan. Hoppar över morgondagens träning och satsar på nästkommande lördag.
Rapportera
:) Har anmält mig till Varbergsloppet och en av grabbarna till lill Varbergsloppet!
Anmälan till Midnatsloppet blir också av!
Kroppen håller inte, knä, lårmuskel, hälsena, osv. Tar en vilovecka och håller tummarna för nästa helg
Rapportera