Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning

Följ

Löpning

Följ oss för uppdateringar
Följ
DRT Kungsbacka
Friidrott
Löpning

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 jan 2011 Kungsbackabo

    Ser på hemsidan att ni verkar vara en aktiv klubb. Är den öppen även för vanliga motionärer som inte har någon ambition att elitsatsa? Finns det flera träningsgrupper med olika hastigheter på distanspassen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jan 2011 Mats A

    Får tyvärr inte njuta av ert trevliga sällskap imorgon bitti. Kämpa väl som vanligt!/Mats

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2010 Markus J

    I lördags när jag och Bosse var dem enda som sprang, och till vår stora förvåning så var Calle först på plats , så var det test av ny vinterutrustning ”ice runners” köpta på Clas Olson för 150kr.
    När vi sprang var jag som isracingföraren Per-Olof "Posa" Serenius i kurvorna medan Bosse halkade omkring som Bambi på hal is.
    När vi hade kommit halvvägs på våran tilltänkta runda, så försökte Bosse dra med mig i ett fall men tack vare ”ice runners” så höll vi oss stående båda två!!
    Rekommenderar att alla har på sig någon typ av broddar när vi syns på lördag!
        :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 dec 2010 Mats Andersson

    Jag uteblir tyvärr på lördag 11/12. Ryktet säger att även Martin uteblir. Löp väl. /Mats

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 nov 2010 Stefan

    Jag tänker sluta upp kl 21 för att ta en öl med er (inget käk för mig).

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 nov 2010 Markus J

    Jag är med på fredag också :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 nov 2010 Mats F A

    Jag är också med på fredag. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 Juven

    Jag är med på fredag. Calle kommer du med mera information? Var, när, hur?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 ulf

    Jag tänkte också delta på Fredag, det kan ju hända man kommer upp i 20 etapper innan året är slut. Info om plats, tid, utrustning mm till fredagspasset tages emot tacksamt. Beställer coachen bord på Black Pearl?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 Per

    Grattis Stefan!! Inte den lättaste titel att erövra..det är ju trots allt ganska hård konkurrens om den..(välkommen tillbaka i spåret när luftrören är med..)Själv får jag jaga vidare mot min första buckla!
    Ämnar säkra en pinne på fredag. Kör vi 18 el. vad tycker ni? Något annat att tänka på?

    Rapportera

    Rapportera