Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 dec 2010 Marita

    Kristian: Vi kör från Träne ca 8.10 imorronbitti. Ska du samåka med oss? Isåfall kan du väl stå ute vid Mansdalavägen 8.15 så stannar vi där o tar upp dig. Annars är det Preem Macken i Knislinge som gäller kl 8.30.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2010 Nyfiken [:)]


    "Ytterliggare två spelare kommer presenteras i slutet av veckan." ??? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2010 Kristian

    Marita: Det har löst sig med barnvakt. Lämnar Josef hos farmor i stan. Tid och plats?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2010 Kristian

    Stoffe Å: Du är bara trött...

    Pära: Underbart!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2010 jerry

    Bara nötter har k-bladet, betala för den skiten

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2010 Pära

    Ni har väl inte missat att ICA-Jerry e mä i k-bladet idag. sid A10.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2010 Johan

    Seger mot Broby i alliansen och vi kan få möta Ovesholm...kan bli en intressant match...

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2010 Pära

    Hanaskog vs Venetown 18dec
    Broby vs Venetown2 19dec
    Lycka till!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2010 stoffeÅ

    Nej Kristian.
    Jag börjar också bli ganska trött på det faktiskt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2010 Kristian

    En fantastisk träning igår! Mycket folk, bra målvakter, högt tempo, korta intesiva matcher och massvis med bra kombinationer...

    Är det bara jag som redan är trött på innefotboll?

    Då får man hälsa "Impen" välkommen...



    Rapportera

    Rapportera