Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 dec 2010 Pära

    Kristian tro mej du vill inte se oss..
    Nu e det dax för sovstund här på vuxendagiset i Åsum.
    Handboll check
    "Virus" check

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2010 Kristian

    Haha... Hoppas verkligen att få se både Pära och Figge på kvällens träning. Men Pära ska väl på handboll och Figge har väl fått något virus...

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2010 Pära&Figge

    Lystring lystring!
    Gårdagens blags upptaktsträff gav oss svaret att vi antagligen får kasta in handduken.
    Vi tackar alla inblandade för en möjligen lite kort men mycket givande säsong!
    Vi gav allt och det räckte till en rejäl bakfylla och krökt rygg efter en natt på Päras vardagsrumsgolv!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2010 YES!!!

    Moz = All out. ( Däckat & snarkar som F-N i min soffa nu )
    Pära = Mordvinnare, odds 1,02.. :)
    Efterfest, jag & katten..
    Dax att gå på slattarna!.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2010 Pära&moz

    Är det någon som vet om Andres brud va under det gula strecket första veckan??

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2010 storsnorre

    Joel tokar med vänstran!!!!!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Pära

    Vill bröderna blandfärs va mä e vi TJOCKISAR jätteglada. Vi petar oss själva direkt om ni ställer upp. Det kan vi ta gift på :)
    Ps: Jag har halva inne hos Päras kärring, spela lite luftgittar sen va det klart. Han sitter på sin sönder ollade altan & spelar banjo.. Det e som att ta godis från Andres ligg..

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Skott.A

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Sittdyna

    Full Akassa???
    Stearinljus???

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Gristass

    Jävla svålhuve/

    Rapportera

    Rapportera