Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 dec 2010 Joel o jelppe

    Åäö

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Joel o Jeppe

    Faan bas skönt då slipper
    vi spela i pr mä. Menar, platsar 3 armade ljusstakar och gamma bindir kanske vi gjort
    vart? Paran Va otrevligt tyst...

    1 kr e battre an en sliten femtiooring..

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Kristian

    Ursäkten godtagen! Stängde av telefonen så ni inte väcker Josef!

    Tveksam till inkast. Är så fet så jag får inte upp armarna över huvudet...

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Pära&moz

    Detta e en offentlig ursäkt Kristian.......
    OBS spelar du inte mä oss spelar du ju inte alls..
    Svara din jävla s-ryggg annars måste vi ta till bössan!
    Vi lovar att du får ta alla inkast mä... :) Skål din satans silverputsare..

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Kristian

    Några som är lite överförfriskade ikväll kanske? Blev det avslagen fantagrogg? Lyssnade precis av min eurovoice och ni är sjuka i huvudet. Kräver en offentlig ursäkt om jag ska spela i b-laget...

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2010 Pära&Moz

    I arslet= Check
    Detta e vad vi tror vi kommit fram till/begär
    I mål Vinslöv
    Hb Hasse
    Mittb Moz & Tofflen ( Kristian )
    Vb Kock
    Vm Happy ( Om han betalar bra )
    Innerm Busen, J holm, Micke
    Vm Törna ( R eller K )
    Den dyraste platsen går till mannen som suger bäst... Ahl...berg.
    På bänken Pära, 2x15årringar, ICA, Vidal, Tomas.
    Frågor på detta lämnas på WWW.B-svängen@harmynt.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2010 Kristian

    Marita: Då åker jag med er från Knivlinge...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2010 Marita

    Kristian: Okej - ses i Knislinge 8.30! Vi kör därifrån tillsammans med dom från Tollarp eftersom jag/vi inte vet var i Glimåkra vi ska.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2010 Kristian

    Marita: Ska lämna Josef inne i stan, så det är väl bäst jag kör själv. Ska försöka passa tiden :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2010 Venestad Busen

    Det är väl inte slutet av veckan ännu

    Rapportera

    Rapportera