Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Faan bas skönt då slipper
vi spela i pr mä. Menar, platsar 3 armade ljusstakar och gamma bindir kanske vi gjort
vart? Paran Va otrevligt tyst...
1 kr e battre an en sliten femtiooring..
Ursäkten godtagen! Stängde av telefonen så ni inte väcker Josef!
Tveksam till inkast. Är så fet så jag får inte upp armarna över huvudet...
Detta e en offentlig ursäkt Kristian.......
OBS spelar du inte mä oss spelar du ju inte alls..
Svara din jävla s-ryggg annars måste vi ta till bössan!
Vi lovar att du får ta alla inkast mä... :) Skål din satans silverputsare..
Några som är lite överförfriskade ikväll kanske? Blev det avslagen fantagrogg? Lyssnade precis av min eurovoice och ni är sjuka i huvudet. Kräver en offentlig ursäkt om jag ska spela i b-laget...
Rapportera
I arslet= Check
Detta e vad vi tror vi kommit fram till/begär
I mål Vinslöv
Hb Hasse
Mittb Moz & Tofflen ( Kristian )
Vb Kock
Vm Happy ( Om han betalar bra )
Innerm Busen, J holm, Micke
Vm Törna ( R eller K )
Den dyraste platsen går till mannen som suger bäst... Ahl...berg.
På bänken Pära, 2x15årringar, ICA, Vidal, Tomas.
Frågor på detta lämnas på WWW.B-svängen@harmynt.se
Kristian: Okej - ses i Knislinge 8.30! Vi kör därifrån tillsammans med dom från Tollarp eftersom jag/vi inte vet var i Glimåkra vi ska.
Rapportera
Marita: Ska lämna Josef inne i stan, så det är väl bäst jag kör själv. Ska försöka passa tiden :)
Rapportera
Åäö
Rapportera