Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Är alla som var och tränade hemma och välbehållna? Vilket jävla mongoväder! När jag kom ut till bilen blixtrade och åskade det? Hur sjukt är inte det?
Liverpool förlorade igen. (Bara att gratulera Joel!) Det börjar bli riktigt jobbigt...
Törna: För du hade ju druckit upp all diesel ju.
ICA: Helt fel, inte en droppe denna helgen, sparar lever & njurar till nästa helg. Då jag & mr: Figge ska bli i arslet så det heter duga :)
Pära. Dä är ju en dieseldriven kupévärmare. Varför drog du inte igång den?
Rapportera
Pära: det är bara en dålig ursäkt att du inte kunde hantera spriten igår-)
Rapportera
Tyvärr förkyld som om jag sovit i Törnas papphydda nere i björket. Så jag måste lämna Walter Olsson till kvällens övningar. :(
Kristian: Börjar blir jobbigt?? Vad har säsongen redan varit då?? Transportsträcka
Rapportera