Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
"Som vanligt då": 6-8 pers är vi när vi går på gräs. På gruset är vi 10-12 pers, men inomhus brukar vi vara betydligt fler...
Rapportera
Då e d som vanligt i Venestad, 10-12 pers på träningarna kan väl nästan betraktas som många. Snittet för Venestad ligger väl på 6-8 pers. Bara för nyförvärven o coachen o vänja sig, haha.
Rapportera
Rätt Tim! Själv har jag knegat mycket på sistone.... Men dyker upp på söndag!
Rapportera
Gött JP och Jocke! Välkomna!
Efter en heldag på Väla känns 90 minuter innefotboll som en barnlek. Jag kommer i morgon...
Nu ska Liverpoolmatchen streamas...
Nu måste visa oss på träningarna!
Det jobbas i föreningen för att knyta till oss ett antal nya spelare. Då måste vi som redan spelar här vara på träningarna.
Inte kull att som tilltänkt nyförvärv komma till en träning med 10-12 spelare.
Var håller alla hus?
Dessutom är det snart alliansen och det behöver vi definitivt träna inför!
Spelarpresentationerna kommer måndag morgon . Fyra spelare har bestämt sig för spel i venestad 2011 . Ytterligare fem funderar och kommer lämna besed inom kort!
Rapportera
Ryktet säger att ett par division tre spelare har skrivit på för er stämmer det? Samt några från 5an
Rapportera
Någon som har plats i bilen till träningen ikväll??
RapporteraRing 0768501297.....