Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 dec 2010 Uffe Å

    Lycka till i Linderöd Stoffe. Ta väl hand om Strömberg, en AIK:are behöver all omsorg han kan få....

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Stoffe och Strömberg


    http://www.youtube.com/watch?v=YcXMhwF4EtQ

    :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Kristian

    Stoffe: Tyvärr kan jag inte önska dig lycka till. Hade gärna sätt dig i Venestad även i fortsättningen. Fast eftersom du är Liverpoolare ska jag inte tycka allt för illa om dig...

    André: Värva nu inte för mycket. Jag vill ha en plats nästa år. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Pära

    Yes, äntligen lite goda nyheter :) .. Lycka till Stoffe.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Stoffe A

    Vissa har säkert redan hört ryktet och jag kan nu dessvärre bara bekräfta dom. Har idag skrivit på för Linderöd IF. Känner att jag behöver en ny morot i min sk fotbollskarriär. Sedan måste ju någon offra sig och ta hand om Strömberg, finns ju inte en chans att den killen kan klara sig själv ute i den stora vida världen.

    Vill härmed tacka för mina två fantastiskt roliga år i klubben och önska er ett stort lycka till 2011. Speciellt till Håkan och Tim, hoppas ni får till det! :)

    Vill också passa på och skicka ett tack till min mentor och stora förebild i livet, Tommy. Vem ska du nu ge alla tomburkar till?? :)

    Sist men inte minst, glöm aldrig..

    "Tillsammans väger ni mer"

    Over and out!

    Stoffe Andersson

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Lagledaren

    Hört på byn.... det var ju faktiskt riktigt roligt...men det kommer alldrig att hända. Kan nästan slå vad på att vi inte åker ner i sjuan igen....Om någon vågar sätta emot..

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Tim

    Söndagsträningen kommer att vaar viktig!
    Dels ska lagen till Alliansen tas ut snart men framförallt så kommer det att dyka upp ett antal tilltänkta nyförvärv.

    Då vill vi givetvis att vi har mycket folk på träningen så vi kan hålla tempo.
    Om ni inte kan träna så hör av er till Håkan eller mig så vi vet!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Hört på byn!

    Är det sant att Venestads supporteklubb har skaffat en nytt motiv på flaggan. Ryktet säger att det ska vara en jojo........?? Upp/ Ner!!!! :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Blags Coach B1

    Hälsar alla nyförvär hjärtligt välkomna till att deltaga i alla blags matcher då alaget verkar helt ointressant :)

    Välkomna

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2010 Marita

    Vi hälsar alla nyförvärv Välkomna till VIF och hoppas att ni kommer att trivas hos oss. Styrelsen/MT

    Rapportera

    Rapportera