Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Dan-Stoffe: Kan man "slippa" va mä mot Linderöd så e de ok med mej. Känns inte jätte najs att spela match utan att ha gjort ett enda gruspass (jobbar kväll nästa vecka, om jag hinner bil frisk)
Jag hade ändå "vatt" helt slut när matchen börjat av att ha mulat ICA-Jerry med en isare i 45min. :)
Går inte det försig så åker jag mä, men då blir det två andra som ska mulas..
Nej Stoffe, jag är inte negativ, bara ärlig!!!
Dan, du vet att du är skyldig till allt!
Om vi skottar planen själva då? Här betalar man dyra skattepengar så kan de inte fixa en sketen grusplan till oss?
Men vad fan! Nu ger jag upp! Nu kör jag inomhus tills det blir grönt ute....
OBS!!!!! läs nyheten på första sidan
Träningen i morgon lördag är inställd.
Inget som jag är skylldig till, det är Kristianstad kommun som ställer in.
/Dan
Låter bra det Ljunglöv! Då är det bara snökaoset du kan hoppas på nu då :)
Rapportera
Då har man lyckats rota fram grusskorna i garaget. Då kan man inte skylla på det heller längre.
Tror faktiskt inte jag har något att skylla på till på lördag. Visserligen jobbar Vera och Josef ska på kalas klockan 13, men Josef får väl följa med och jag får väl gå lite tidigare från träningen.
Jobbar på lördag när det är träning och nästa lördag när det är Olearys.
Mitt internet har legat nere med. Är det tisdagar eller onsdagar sen som gäller för grus och i så fall är det på IP eller i Fjälkestad?
Kass som fan i halsen & näsan rinner som bävern på en nunna när prästen visar drulen.
Så det lutar ganska kraftigt åt WO på lördag.
Tillsammans väger vi mer!
Skönt att komma hem och ta av sig skridskorna. Till er som inte tränade rekommenderar jag att ni slipar grillorna tills nästa träning i Fjälkestad. Kanske läge att ha med klubba och puck.
Rapportera
Dan jag tror inte Tim menade att han inte kunde spela matchen den 27:e utan att han inte kunde vara med på kvällen. Tvättstugan sticker väl ingenstans under de 2 timmar som han är borta.
Stoffe trodde du hade lärt dig att alla spelare i Venestad är negativa till allt att det är en del av det fundament som den här truppen vilar på och det kan inte ändras hur som helst.
Enligt säkra källor är grusplanen vidgjord och klar.
Rapportera