Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 feb 2010 Byte i Höör

    Ica!
    ta och be din vårdare att han ger dig dina tabletter

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2010 GRÖNSAK

    ICA: Gör du det, eller ännu bättre, ta din medicin & kryp till sängs igen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2010 Kristian

    Ica: Bra idé. Har föreslagit det tidigare, men tro det eller ej, ingen har hållit med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2010 Ica Jerry

    Kan vi inte ut och löpträna gemensamt???

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2010 Kristian

    Nu kör vi järnet på söndag istället. Vi får tänka positivt: Vi slipper ju ännu en grusträning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2010 Dan

    Tar det Kristian
    /Dan

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2010 Kristian

    Dan: Både och! Jag läste nyheten, men jag blir bara så trött. Måste "gnälla" på någon och du brukar ju få all skit...

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2010 DAN

    KRISTIAN.
    Vill du skapa en debatt eller är du bara almännt på hugget.
    Läs nyheten på första sidan, jag har bifogat texten från mailet som kom från Kristianstad kommun

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2010 Pära

    ICA: Där imot / vaker.. Moa ha ha haa!!! Är skötarna insnöade?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2010 Ica - Jerry

    Pära du hade aldrig kunnat mula mig, du e för slö och fet. Där imot hade jag nog förvandlat dig till en vaker snöslyna ganska snabbt.

    Rapportera

    Rapportera