Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Fucking jävla Fjälkestad. Fy fan va ruttet. Dit kör jag fan inte ens om de bjuds på sprit! Orkar jag upp kommer jag på lördag men Fjälkestad nej tack! Blä :(
E tveksam till 27/2, får väl försöka hitta någon form av barnvakt.
Om jag fattat det rätt så kan inte Tim den 27 mot Linderöd. Ljunglöv kunde inte heller. Andre åker vasaloppet. Fler som inte kan????
Rapportera
Ställer upp och renoverar. Tar hjälp av mina kollegor i Köpinge. Lovar ett kanon jobb:-P
Rapportera
Jag kommer på Onsdag. lördag och söndag är värre, dessutom kan jag ju inte den 27:e.
Jag kan på lördag och söndag om någon annan tar över renoveringen av vår tvättstuga :)
Joel, du kan maila mig på jobbet. kristian.ljunglof@stadium.se.
12 man på träningen idag. Då krävs det 18 på tisdag. Undrar när vi var det på en grusträning senast? Eller grästräning? Eller inneträning?
Förstår inte varför folk är så skeptiska till Fjälkestad? Visst det är väl inte Sveriges bästa ställe men så är det när man spelar i div 7. Bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Fjälkestad har faktist en hyfsad fin grusplan, det är bara 8 km dit och vi kan få i princip vilka tider vi vill. Nu handlar om 2 träningar tills vi får tillgång till planen i Kristianstad.
RapporteraBörjar bli duktigt trött på att folk hela tiden är så in i helvete negativa till allt! Och är det fler som inte kan spela mot Linderöd den 27e så kläm fram med det nu och kom inte dagen innan. Alla har vetat om den matchen sedan i januari så egentligen förstår jag inte varför man inte skulle kunna?