Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 mar 2012 Jocke

    Förkylning eller ej, imorgon ska mr rosé lira boll!
    Ses då gossar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2012 Jerry

    Lycka till imorgon boys!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2012 Kristian

    Rille: Konsum vid 12.30

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2012 Ponna

    Har ordnat skjuts..

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2012 rille törn

    LJUNGLÖV ! kan jag åka med dig imorn till matchen från wä ? Om du ska köra ? :) Ditt nummer fanns inte här på sidan s var lite svårt att messa :) Hör av dig till mig så jag vet om du kan och när du hämtar mig isf ? JAg har 0705-725146

    Pöss hajk

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2012 Ponna

    Skulle behöva skjuts till matchen imorgon. Någon som kan hämta upp mig vid bestguldi?
    0763-380933

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2012 Pära

    Uffe Bosse harmynt ring mej!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2012 Heaven

    Var är Columbus & Chicococoo?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2012 Kristian

    Ingen dum idé Busen. Frågan är om vi ska köra direkt efter matchen eller vi ska vänta till träningen efter?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2012 Venestad Busen

    Härlig träning igår. Väldigt länge sedan vi hade sådan vinnarmentalitet på en träning. Vi kanske borde ha minuten som straff vid förlust efter seriematcherna också??

    Rapportera

    Rapportera