Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
SVAR TILL:Västra Ryds representant i Venestad IF
Inte alls så att jag speciellt tänkte på dig när jag skrev Höstfet på hemsidan. Jag vet att du är som du är betr storlek och det är ok med oss alla.
Hjalle tag nu dit ansvar o stanna ett år till FATTAR DU VI BEHÖVER DIG DIN LILLE DVÄRJ
Rapportera
Håller med dig till 100 % Frank!! Det var helt klart en ren demonstrativ förlust... Eller vad säger Andre?? :)
Rapportera
Jag kan säga att det gick alldeles förträffligt mot Näsby. Kan varit så att vi förlorade med 5-3, 6-3 eller något sånt, men det var rent demonstrativt.
Rapportera
Jo då jag kommer att finnas tillgänglig för Venestad även nästa år inte för att det kanske ses som en trygg känsla men jag måste ju fortsätta hacka på er alla idioter!
Att Hubbe lämnar känns bra men chansen till spel i Köpinge ser jag som minimal!!!
Kanske deras Blag men annars blir det tufft.
Hoppas även att Jocke P och Hjalle fattar att dom åxå måste lämna så vi kan vinna igen!
Ses på höstfesten, då ska jag personligen såga er allihopa
Hej på er. Länge sen jag skrev här. Har inte töjat...
Danne boy. DUUU stannar väl ändå kvar??! Nån måste ju ta hand om min man när jag inte är tillgänglig... Jag hoppas även att Hjalle, Strömberg, Boken o Stoffe A stannar ett år till, för det är jag övertygad om att klubben behöver. Att DU stannar Ponna, gör inte bara MEJ glad, utan även min ohängde man överlycklig. Happy har hotat mej med att satsa dubbelt upp i jämfört med säsongen som varit. Så, summa av kardemumma är att jag o Happy endast kommer att dela säng framöver. Ha ha ha.
Självklart har jag inte glömt dej, Jocke o inte heller dej, Tim. Ni har verkligen visat att ni kan det här med fotboll.....
KRAM på er alla från Viktoria
Hello Sweden!
Dan: Min agent ringde o sa att ni har kommit överens om ett nytt kontrakt så det blir ett år till i venestad! :)
Hoppas att de flesta stannar i ett år till...
Trist att vi åkte ner men som sagt så ska vi bara stanna i ett år...längtar redan till seger festen nästa år!!
Jag o Olle har redan börjar träna inför nästa år här i usa (läs inför spelarfesterna)
Ha det så gott så syns om några veckor
Lycka till i Köpinge Hubbe!
Hjalle sluta inte nu när det äntligen ser ut som att vi får ihop till ett knattelag.
Rapportera