Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Läste på första sidan något om HÖSTFET!!! är det mej ni menar så tror jag att jag är lika FET på VÅREN. Kanske är det HÖSTFEST som menas och då kommer jag.
Rapportera
Härlig inställning Påskar. Se nu till att ha några sjukt roliga veckor i USA och kom sen hem och briljera med snubbelfinten inomhus.
Är det fler som bestämt sig för att fortsätta? Än så länge är det ju bara Påskar och jag...
Jävligt trist och se att vi trilla ner, men se det positivt, om ett år kan vi ha en sjujävulsk seger fest om vi vinner serien, för det ska vi banne mig göra! Roligt och börjar vinna lite igen! =)
Rapportera
SVAR TILL NYFÖRVÄRV.
Vi startar innesäsongen söndagen den 18/10 kl 17.30-19.30 i Wä-hallen.
DU ÄR JÄTTEVÄLKOMMEN!
Har du frågor så slå mig en signal
0733-229 284
/Dan
Tror det blev 6-3 till Näsby obs srömberg vänsterback förstår du nu vilket HELVETE jag har
Jag snikrar ihop en CV jag med kristian orkar inte en dag till med Figge. obs Har sålt loppis skit för
Rapportera
jag stanar kvar + jag kommer att köra på mycket mer än i år :)
Rapportera