Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 okt 2009 Dan

    Pära!
    Tar med lovika vantar så kan du stå i mål :-)
    Det finns handskar i väskan med bollar

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 okt 2009 Joel

    Klockren med Petsson.. Världsklass

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 okt 2009 Jerry

    ovesholm fick 4- 0 i röven i spel med 11 mot 10 ca 70 min av matchen

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 okt 2009 kassören

    Vill bara påminna alla: Glöm inte att anmäla er till HÖSTFESTEN!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 okt 2009 Kristian

    Redd: Vi kallar Figge för Nivea, stämmer också ganska bra...

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 okt 2009 Redd

    :)
    Jag har sett ni har haft en liten konversation om att vara fet året runt osv. Vill bara tala om att det värsta som finns är om man blir jämförd med redd grönsakssoppa= detta betyder att man är både Fet o Dryg och då kan man vara illa ute.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Inform

    Ovesholm - Ö Torp 0 - 4
    Men Grattis ändå Hellberg, kul när lite yngre tränare får fart på småklubbarna

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Jerry

    Busen om jag säljer 25 lotter får du stå för drickat hela kvällen den 7:-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Kristian

    Hjalle stannar. Han vill spela högre upp, helst div 5, men det var inte många div 5 lag i våra trakter som hade pojklag...

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 pära

    Men för fan Figge slutar inte du så slutar inte jag heller!! vi fetto måste ju hålla ihop( Kristian du kan oxå få va mä) Happy ta din medicin, skit i Hjalle dvärg, slutar han kan man ju lägga all energi på att såga Dan :)

    HATA DANMARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera