Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 okt 2009 observatör

    Vad kul att Figge kan göra någon nytta i VIF, senast var väl i våras mot Vinnö. Det tar sej, två nyttigheter på en säsong. Antalet onyttigheter som han gjort sej skyldig till räknar vi inte upp här på grund av platsbrist.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Venestad Busen

    Jerry om du säljer 20lotter så skall du få dra två varv med benskyddstejpen till nästa säsong

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Jocke

    Figge, din skäggiga lilla kompostkvarn. Hade tänkt att jag inte skulle spela mer i Vif, men nu när du skrivar att du vill bli av me mig ska jag göra allt för att stanna och förpesta ditt liv ännu mer!
    Yes :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Dan

    SVAR TILL VÄSTRA RYD.
    Inte konstigt att jag är så smal som jag är. Här får man ju springa som en tetting för att hinna med allt som skall göras.
    En sak är klar man blir inte fet om man tränar Venestad. :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2009 Dan

    Svart till Jerry!
    Otroligt Jerry! du har fått 15 lotter och vill ha flera. Ja jag har 1 block till = 5 lotter. Sen har du fan sålt 20 lotter och är utan tvekan försäljningrekord bland spelarna. Bra jobb Jerry!.
    Hör av dig om du behöver lotterna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 Marita

    DAN: Bra det har blivit ute i menyn - nu när du har "snyggat till" det där.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 stoffe Å

    Vem Fan e Niklas????

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 Jerry

    Finns det fler lotter om man skulle behöva det Dan?

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 Protestera

    Vad då Obama. Fredspriset borde gå till Venestads IF för det är inte ofta att de har slagit någon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 okt 2009 Västra Ryd

    Dan jag vet att jag vikt o omfångsmässigt är ett snitt av vårt genomtränade a-lag. Ser man på ett lagfoto så ser det ut som att spelarna äter upp all mat för vår stackars tränare.

    Rapportera

    Rapportera