Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 dec 2010 Jerry

    Venestad - Broby slutade 4-8 efter en fantastisk genomförd match av oss. Hasse lyckades till och med nätat

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 ahlberg

    hur gick de idag för oss ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 Törna

    Jag odlar en tvillingbror i ankeln till utesäsongen

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=474834047693&set=a.474833982693.256390.659012693

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 Happy

    någon som kan låna mig ett par benskydd? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 Tomas

    Absolut Laglegare Hasse ) laddad som faaaaaaaan ) vi vinner imorgon en för alla alla för en :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2010 Johan lagledaren hansson

    Fan imorgon smäller det killar.. Vi som ska spela i morgon ska fan visa att venestad blir att räkna med i årets turnering. Det var nära att lag ett klarade sig vidare idag.. Starkt jobbat.. Hoppas att alla är lika laddade som jag är inför morgondagens match..

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2010 Happy

    fan vad ni är dåliga :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2010 Kristian

    Jocke: Och hur tror det känns att bli tunnlad av en 14-åring??

    Pära: Nej, det är lugnt, ingen medicin här inte. Får jag välja mellan innefotboll och grus väljer jag absolut grus...

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2010 tomas

    pära för fan :) Drick mindre spela mer! hälsningar från min morsa :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2010 Pära

    Kristian: Se fram mot grus?. Glömt ta din medicin idag?
    Nu bär det av till Tommarpsgård, där väntar femrätters med mycket stark dricka till :)
    I arslet om 3 timmar= Check!

    Rapportera

    Rapportera