Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Sharm El Sheikh Egypten
Vill bara önska Er alla en riktigt God Jul och ett gott nytt.
28 grader varmt och strålande sol
Skönt med 2 veckor i solen.
Hälsar
Dan med familj
Jag säger bara. Voltaren och powerking. Vilken underbar kombo.
Som varm mjölk och baccardi Razz.
Pära hacka inte på Hjalle nu när det snart är jul, han väntar ju för fan på tomten.Barnens högtid :)
Rapportera
Härligt Ponna! Våga vägra inneträningen :)
Själv har jag inte bestämt mig. Sitter så jävla bra framför tvn med datorn i knät. Dessutom är det "Jul med Ernst" 20.00...
Tim: Tror inte att förstasidan är bred nog..
Kommer i kväll, direkt efter gymmet. Lär dominera i minst 3min :)
Pära du skulle behöva träna av dig lite!
Kom upp ikväll så fotar vi dig och lägger upp på första sidan.
Först och främst:
RapporteraDan " Pinnen " se för fan till och håll dig i skuggan så du inte tar fyr! God jul på dig med din jävel :)
Sist men viktigast: Med tanke på gårdagens träningsresultat så förstår jag nu att det är många som vill åt dom åtråvärda platserna i blaget. För jag och min kollega Herr Kebabsson har ju gjort klart för alla att mer än 5 träningar innan blagspremiären och man är petad!!