Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 dec 2010 Pära

    Törna: Hoppas du bara..
    Ryd: Håller mä dig, Tim e fan obehaglig. Nästan som att ha en bild på Hjalle kioskmongo ju.
    Nä som jag & min kollega Figge säger, de va bättre på Dans tid.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2010 Västra Ryd

    Inte för att jag har något emot Tim tvärtom han har en trevlig hund men nog hade det varit trevligt med lite vinterbilder på förstasidan. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2010 Törna

    Jag hoppas ikväll då min fina svullnad tagit en fin lila färg och sjunkit ner i vristen från ankeln.
    Det positiva i detta är att Hacke iaf nu vet vem som är den mest skadebenägna spelaren i Venestad.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2010 Tim

    Jag ska träna.
    Stoffe du känns inte speciellt lat.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2010 stoffe Å

    Inge träning för mig heller....Är lat :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2010 Hansson

    Ingen träning för mig ikväll är sjuk förkyld..

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 dec 2010 Hansson

    Jag fick spela forward av Coach så jag kom över mittplan... Japp lyckades att göra mål men vad hjälper det vi förlorade med 8-4 så det är piss... men vad fan nu börjar äntligen Ute träningen snart så slipper man springa inne.... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 Kristian

    Uffe: Är inte all fotboll vi spelar på skoj?

    Längtar redan till torsdagspassen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 Joel

    Håller du alltid till i bunkern Uffe?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2010 Uffe Å

    Bra gjort Hasse, ett långskott eller? Du skulle ju inte gå över mittlinjen.....Bra kämpat alla venestaare, fan innefotboll är ju bara på skoj, eller hur Kristian. Längtar oxå till grusen - alltså till sandstranden.

    Rapportera

    Rapportera