Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
hur fan ska happy kunna lira boll inomhus??? Man får ju inte glidtacklas
Rapportera
Ryktet stämmer inte är inte på väg till sönnarslöv.. Inte vad jag vet i varje fall... Lottningen till serien 2011 är klar vi börjar hemma mot önnestad 16 april sen nästa borta mot näsby den 24.. Kolla skånebolls hemsida allt står där
Rapportera
Hansson ryktas till Östra Sönnarslöv. Sanning?
Checklista inför lördagen:
Skor
Benskydd
Handduk
Johan: Glöm inte handskarna!!
Bra tempo och många granna mål på träningen igår. Ser fram emot att lira lite boll mot Hanaskog på lördag. Kan man få se lite Venestad-Tifo vid matchstart?
Rapportera
Figge: Om du var vacker? Du såg ut precis som vanligt...
Då får man bege sig till Alliansen både på lördag och söndag...
Var jag vacker i tidningen!!! Var på vag till Gbg
Lycka nu till i alliansen
Kära Kristian!
Rapporterajag vet inte vilken blogghemsidan du har läst men den enda kontakten jag hade med bjärlöv var nån enstaka träning o det var under Dan :eran sen tränade jag nån gång med dom inomhus eftersom jag ville hålla igång för att våra inomhus träningar inte hade börjat än . sen fick jag en muskelbristning i vaden skrev här på hemsidan om det men ingen tog notis om det sedan har jag jobbat o kört lastbil i Norge i 4 veckor därav har jag inte kunnat träna ! känns bättre nu så jag tänkte komma nästa träning för Venestad i laget i hjärtat ) kanske ev kommer o skriker lite på Aliansen när ni ska lira :) så ha det gött syns nog snart! Peace Love and Kebab :)