Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 dec 2010 Tomas

    Kära Kristian!
    jag vet inte vilken blogghemsidan du har läst men den enda kontakten jag hade med bjärlöv var nån enstaka träning o det var under Dan :eran sen tränade jag nån gång med dom inomhus eftersom jag ville hålla igång för att våra inomhus träningar inte hade börjat än . sen fick jag en muskelbristning i vaden skrev här på hemsidan om det men ingen tog notis om det sedan har jag jobbat o kört lastbil i Norge i 4 veckor därav har jag inte kunnat träna ! känns bättre nu så jag tänkte komma nästa träning för Venestad i laget i hjärtat ) kanske ev kommer o skriker lite på Aliansen när ni ska lira :) så ha det gött syns nog snart! Peace Love and Kebab :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2010 Happy

    Var är skorna Håkan? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2010 jerry

    hur fan ska happy kunna lira boll inomhus??? Man får ju inte glidtacklas

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2010 Hansson

    Ryktet stämmer inte är inte på väg till sönnarslöv.. Inte vad jag vet i varje fall... Lottningen till serien 2011 är klar vi börjar hemma mot önnestad 16 april sen nästa borta mot näsby den 24.. Kolla skånebolls hemsida allt står där

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2010 Kristian

    Hansson ryktas till Östra Sönnarslöv. Sanning?

    Checklista inför lördagen:

    Skor
    Benskydd
    Handduk

    Johan: Glöm inte handskarna!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 dec 2010 Uffe Å

    Klar till innefotbollen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 dec 2010 Jocke

    Bra tempo och många granna mål på träningen igår. Ser fram emot att lira lite boll mot Hanaskog på lördag. Kan man få se lite Venestad-Tifo vid matchstart?

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 dec 2010 Kristian

    Figge: Om du var vacker? Du såg ut precis som vanligt...

    Då får man bege sig till Alliansen både på lördag och söndag...

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 dec 2010 Figge Blagscoachen

    Var jag vacker i tidningen!!! Var på vag till Gbg
    Lycka nu till i alliansen

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 dec 2010 .....

    Ja vi får se Happy i Alliansen......

    Rapportera

    Rapportera