Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Figge.. Visst är jag nöjd med en topp 6 placering men hoppas fortfarande på en topp4 placering.. Hoppas kan man alltid göra eller hur. :)
Rapportera
Stoffe stoffe jag säger bara vänta och se vet att det ser lite kört ut nu men fortfarande många matcher kvar vi får ett exantal spelare nu i januari fönstret. Då händer det lite saker ska du se..
Rapportera
Har du ledigt Hansson eller du dricker på jobbet nu för tiden?!?! :) Att hamna topp 10 är väl ett mer realistiskt mål och en topp 6 placering ett fullt godkänt resultat med tanke på inledningen, eller???
Blir Arsenal topp 4 i år igen så är jag nöjd, en 1a plats magiskt och en 2a plats kanon!!!
Good old Arsenal!
His arm band says he is a red, Cesc! Cesc!
Wears Arsene Wengers captains band, Cesc! Cesc!
We got the lad form Sunny Spain, he gets the ball helps us score again!
Kristian: Är det jag som är Dan´s påg? Dig lurar man inte :) Bengt har använt uttrycket på ett annat lag i ungefär samma klass som Pool (läs Kristianstads FF) men jag tänkte att jag ändrar lite.
Hansson: Slut.
Detta var vad jag hade att säga dig och din fjärdeplats :)
Fjärdeplats, Moa ha haa ha. Ja jävlar mycke ska man läsa innan levern lägger av, men detta tar nog priset Hasse. Sluta knarka mitt i veckorna.. Nä nu ska jag hem till Kagan & dricka en monster tisdags flaska :)
Ok Tim, så länge ni vinner mot Chelsea, City och United är det helt ok.
Stoffe: Holmgren kan omöjligt ha sagt så. Liverpool var aldrig så dåliga på hans tid. Att du tror att Liverpool skulle spela i Championship nästa år bevisar ännu en gång att du är Dans påg...
Hansson: Skönt att du är positiv, men jag vill se vad NESV köper nu i januari innan jag uttalar mig om fjärdeplatsen...
Ok kristian ska komma ihåg det. Äntligen händer det lite på hemsidan har varit tyst här ett tag nu... Stoffe pool ramlar alldrig ur ligan. Lovar dig vi blir topp 4 när det är slut.. Kom ihåg var du läste det först...
Rapportera
Har inte Liverpool köpt typ 900 spelare de senaste 5 säsongerna. Vad skulle skillnaden vara nu?
RapporteraÄr det kanske superRoy som hitta bättre spela än Rafa (cartman) Bentiez.