Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 28 dec 2010 Tim

    Har inte Liverpool köpt typ 900 spelare de senaste 5 säsongerna. Vad skulle skillnaden vara nu?
    Är det kanske superRoy som hitta bättre spela än Rafa (cartman) Bentiez.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Hansson

    Figge.. Visst är jag nöjd med en topp 6 placering men hoppas fortfarande på en topp4 placering.. Hoppas kan man alltid göra eller hur. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Stoffe Å

    Jag väntar Johan :)
    God Jävla fortsättning era Gammal Indianer.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Hansson

    Stoffe stoffe jag säger bara vänta och se vet att det ser lite kört ut nu men fortfarande många matcher kvar vi får ett exantal spelare nu i januari fönstret. Då händer det lite saker ska du se..

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Figge BlagsCoachen

    Har du ledigt Hansson eller du dricker på jobbet nu för tiden?!?! :) Att hamna topp 10 är väl ett mer realistiskt mål och en topp 6 placering ett fullt godkänt resultat med tanke på inledningen, eller???

    Blir Arsenal topp 4 i år igen så är jag nöjd, en 1a plats magiskt och en 2a plats kanon!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Lindell

    Good old Arsenal!
    His arm band says he is a red, Cesc! Cesc!
    Wears Arsene Wengers captains band, Cesc! Cesc!
    We got the lad form Sunny Spain, he gets the ball helps us score again!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Stoffe Å

    Kristian: Är det jag som är Dan´s påg? Dig lurar man inte :) Bengt har använt uttrycket på ett annat lag i ungefär samma klass som Pool (läs Kristianstads FF) men jag tänkte att jag ändrar lite.


    Hansson: Slut.


    Detta var vad jag hade att säga dig och din fjärdeplats :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Pära

    Fjärdeplats, Moa ha haa ha. Ja jävlar mycke ska man läsa innan levern lägger av, men detta tar nog priset Hasse. Sluta knarka mitt i veckorna.. Nä nu ska jag hem till Kagan & dricka en monster tisdags flaska :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Kristian

    Ok Tim, så länge ni vinner mot Chelsea, City och United är det helt ok.

    Stoffe: Holmgren kan omöjligt ha sagt så. Liverpool var aldrig så dåliga på hans tid. Att du tror att Liverpool skulle spela i Championship nästa år bevisar ännu en gång att du är Dans påg...

    Hansson: Skönt att du är positiv, men jag vill se vad NESV köper nu i januari innan jag uttalar mig om fjärdeplatsen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2010 Hansson

    Ok kristian ska komma ihåg det. Äntligen händer det lite på hemsidan har varit tyst här ett tag nu... Stoffe pool ramlar alldrig ur ligan. Lovar dig vi blir topp 4 när det är slut.. Kom ihåg var du läste det först...

    Rapportera

    Rapportera