Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Vad snackar du om Ica? Berbatov filmar ju så in i helvete på wankchesters straff!
Rapportera
Tråkiga men effektiva, syns ju i tabellen. Sedan att arslena mutade domaren e ju en annan femma. Kan ju hjälpa lite med skådisar i laget.
Rapportera
Jo men vad förväntar mig sig???? Knappast tränaren det e fel på, inga spelare som levererar ju. Nej tack till Liverpool dom har gjort sitt. Om Hasses dröm ska gå i uppfyllelse så behövs ju 10 nya spelare :) Reina får godkänt iaf idag mot PL´s tråkigaste serieledare Man U :)
Rapportera
Nu väntar vi bara på lie nya spelare till liverpool... Hur ser det ut för venestad? Fler nya på gång eller...
Rapportera
Man kan nog tolka det som att ägarna får tid på sig att hitta en långsiktig lösning. Någon som kan leda laget i framtiden i flera.
Smart av ägarna att utse Kenny. Fansen lär ju bli nöjda i alla fall och skulle det fortsatt gå dåligt är det ju inte Kennys fel. Han har gjort vad han kunnat...
coachKenny är tillsatt resten av säsongen, tolkar man det som att det ska bytas igen till sommaren?
Sen var ju Walcott dum/ärlig nog att be om ursäkt för den situationen som iof inte dömdes straff men kom inte med sån bullshit Ica för Berbatovs skådespeleri idag va ju hemsk!
RapporteraSen sa jag inget om att dom inte var effektiva utan bara att det är tråkigt att se dom spela och det är ju anledningen till att jag valt Arsenal istället :)