Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Sen var ju Walcott dum/ärlig nog att be om ursäkt för den situationen som iof inte dömdes straff men kom inte med sån bullshit Ica för Berbatovs skådespeleri idag va ju hemsk!
    Sen sa jag inget om att dom inte var effektiva utan bara att det är tråkigt att se dom spela och det är ju anledningen till att jag valt Arsenal istället :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 Tim

    Vad snackar du om Ica? Berbatov filmar ju så in i helvete på wankchesters straff!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 jerry

    Tråkiga men effektiva, syns ju i tabellen. Sedan att arslena mutade domaren e ju en annan femma. Kan ju hjälpa lite med skådisar i laget.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 Figge BlagsCoachen

    Jo men vad förväntar mig sig???? Knappast tränaren det e fel på, inga spelare som levererar ju. Nej tack till Liverpool dom har gjort sitt. Om Hasses dröm ska gå i uppfyllelse så behövs ju 10 nya spelare :) Reina får godkänt iaf idag mot PL´s tråkigaste serieledare Man U :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2011 Tim

    Tråkig start för Kenny D och Liverpool

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jan 2011 Kristian

    Andrés favoritfilm på TV4 Plus...

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jan 2011 Hansson

    Nu väntar vi bara på lie nya spelare till liverpool... Hur ser det ut för venestad? Fler nya på gång eller...

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jan 2011 Kristian

    Man kan nog tolka det som att ägarna får tid på sig att hitta en långsiktig lösning. Någon som kan leda laget i framtiden i flera.

    Smart av ägarna att utse Kenny. Fansen lär ju bli nöjda i alla fall och skulle det fortsatt gå dåligt är det ju inte Kennys fel. Han har gjort vad han kunnat...

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jan 2011 coach

    coachKenny är tillsatt resten av säsongen, tolkar man det som att det ska bytas igen till sommaren?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jan 2011 Pära

    Bytt en runktränare mot en ny. :/

    Rapportera

    Rapportera