Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
En sak till ICA jag trodde inte att vi börjat träna ännu. För de du håller på med innomhus kan du väl knappast kalla träna? Däremot tränade jag 6 pass på gymmet förra veckan ( Dock bara ett konditions pass, men ändå ) Jag lär ju inte behöva träna så mycket. Lär väl få ställa mig själv i mål nu när målvakten e petad..
Rapportera
Du analberg, om någon e tomten så e det du.
pära: har du befogenheter att pekta folk, speciellt när du tränar så dåligt.....
redknapp: finns där gudar i liverpool??? Sedan det om stopptid, sådant köper man abonnemang innan säsongen börjar hos domarklubben. Men ni e ju lite fattiga så jag förstår om ni inte får några.
Big tasty: Klart vi ska dricka tuting. Kan ta det när vi installerar vår webbkamera i björket. Ser vi någon som orkar mer än ett varv alt e med 2 torsdagar i rad.. Ja du förstår!
Tar du med en tunna grillsås, så fixar jag en blåval. vi måste ju ha lite snacks om vi ska ut i skogen :)
Kan ej nämna namnet men har mött killen på plan ett antal gånger genom åren och nu är han ett RIKTIGT TUNGT nyförvärv
Rapportera
Pära stäng av han redan nu... orkar inte med en united-tomte i b-laget i år igen...
Rapportera
Har hört rykte om att det är ett RIKTIGT TUNGT :) nyförvärv på gång! Bara lite arbete till sen väger vi mest i år igen!!!
Pära snart dax för nytt upptaktsmöte!
ICA: En jävla rad till om det satans runklaget & du e petad hela 2011!!! Det enda som sätter mej mer i kokningsläge än dina trötta Man u sympatier e att ha Törna i baksätet på väg till match. Det säger inte lite..
Rapportera
Ica, hoppas du fattar att dom är alla avundsjuka på dig pga att, du har överallt tillgång till en speciell och större toalett ( läs handikapp toalett ) egen parkering som alltid är närmast till entrén var du än ska ( läs handikapp parkering ) egen taxiverksamhet som alltid är tillgänglig för dig ( läs färdtjänst ) du hade lättare än alla andra i skolan ( läs gick i obs klass ) och sen blir du ju alltid ursäktad för ditt beteende just pga folk tar dig för ett................
Rapportera